//
کدخبر: ۳۶۵۸۶۴ //

رقم قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس لو رفت

به نظر می‌رسد پرسپولیس خط حمله این فصل خود را با لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر تکمیل خواهد کرد

رقم قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که توافقات میان این باشگاه و شیخ دیاباته نهایی شده و این باشگاه منتظر است تا این بازیکن راهی ایران شود. گفته می‌شود دیاباته دیگر مشکلی برای حضور در ایران آن هم به همراه خانواده ندارد و توافقات این بازیکن با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد نیز نهایی شده است. گفته می‌شود این بازیکن با دریافت مبلغ ۳۸۰ هزار دلار موافقت کرده و آماده سفر به تهران است. البته باشگاه پرسپولیس هنوز بلیت پرواز برای این بازیکن تهیه نکرده و منتظر است تا شرایط سفر شیخ به تهران فراهم شود. گفته می‌شود این بازیکن در تهران تست آمادگی خواهد داد و قراردادش را امضا خواهد کرد.

طی سال‌های اخیر معمولا بازیکن کمتری از استقلال چه مستقیم و چه غیرمستقیم در پرسپولیس حضور پیداکرده و مهم‌ترینش مربوط به زمان سرخپوش شدن علیرضا واحدی‌نیکبخت بود و بعد از آن علی انصاریان، علی علیزاده، هوار ملامحمد، الونگ الونگ، محمد قاضی، گادوین منشا، محمد نادری و آرمان رمضانی همگی از پرسپولیس به استقلال نقل مکان کردند.

جای آل‌کثیر محفوظ است

مصدومیت عیسی آل‌کثیر و تعلل این مهاجم خوزستانی برای سپردن پای مصدومش به تیغ جراحان باعث شد تا پرسپولیس نام این بازیکن را از لیست نفرات خود در فصل ۱۴۰۱ کنار بگذارد. با توجه به پایان قرارداد این بازیکن این احتمال وجود داشت که با بهبودی، او سر از تیم دیگری در بیاورد، اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک جای خالی لیست خود را برای این بازیکن حفظ کند. گفته می‌شود آل‌کثیر تا دو ماه دیگر آماده حضور در میدان می‌شود و برای همین باشگاه پرسپولیس قصد ندارد یک جای خالی باقی‌مانده در لیست خود را (درصورت امضای قرارداد شیخ دیاباته) پر کند. به نظر می‌رسد پرسپولیس خط حمله این فصل خود را با لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر تکمیل خواهد کرد، البته تا پایان نیم‌فصل و تصمیمات احتمالی‌ای که یحیی گل‌محمدی در این خصوص خواهد گرفت؛ بنابراین سرخ‌ها به زودی احتمالا با آل کثیر قرارداد جدید خواهند بست. بازیکین که سبک بازی اش مورد علاقه یحیی گل محمدی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان