//
کدخبر: ۳۶۵۸۰۷ //

گل محمدی: حضور بانوان خیلی پرشور و با نشاط بود/ بیرانوند باید نفر اول تیم ملی باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

 گل محمدی: حضور بانوان خیلی پرشور و با نشاط بود/ بیرانوند باید نفر اول تیم ملی باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در هفته چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. لوکادیا (۲۷) و میثم تهی دست مدافع صنعت نفت(۸۱) برای پرسپولیس گل زدند.

تقدیم برد به بانوان هوادار

یحیی گل محمدی بعد از این بازی در نشست خبری گفت: به نوبه خودم این برد را تقدیم به هواداران خاص پرسپولیس که بانوان بودند می کنم. حضورشان خیلی پرشور و با نشاط بود. از تک تک آنها در کنار سایر طرفداران تیم تشکر می کنم که این جو را راه انداختند. با حضور آنها حیف بود بازی را نمی بردیم.

فقط یک موقعیت به حریف دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نیمه اول خیلی خوب بود. کنترل بازی دست ما بود و توانستیم با پاس های کوتاه موقعیت های خوبی بسازیم و حریف را کاملا کنترل کنیم. تنها یک اشتباه داشتیم که حریف به موقعیت رسید.

صنعت نفت برای همه دردسرساز می شود

او افزود: در نیمه دوم صنعت نفت خوب بود آنها برای تمام تیم ها دردسر درست خواهند کرد. نفت آبادان خیلی خوب به بازی مسلط شد و توانست موقعیت های زیادی ایجاد کند. یک مقدار باید بیشتر در مواقعی که گل می زنیم دقت کنیم.

نباید به یک گل اکتفا کنیم

وی درباره توصیه بین دونیمه به بازیکنانش گفت: به آنها گفتم باید دنبال گل دوم باشیم. نباید باحفظ یک گل و به دنبال پایان بازی باشیم. در مجموع از آنها تشکر می کنم. گرفتن این سه امتیاز از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک می کند. باید درس های خوبی از این شیوه بازی بگیریم.

گل محمدی درباره انتقاد از عملکرد فنی این تیم در این دیدار یادآور شد: من درباره این مساله صحبت کردم و جوابش را دادم.

بیرانوند باید نفر اول تیم ملی باشد

وی درباره نقطه قوت پرسپولیس که کلین شیت بیرانوند است ادامه داد: دو سه موقعیت به حریف دادیم ولی عملکرد بیرانوند روی همان صحنه ها خیلی خوب بود. او نشان داد کیفیت بالایی دارد و بدون شک باید نفر اول تیم ملی ایران در جام جهانی باشد. وقتی در چهار بازی گل نمی خورید احساس خیلی خوبی است. این موضوع می تواند تضمین قهرمانی باشد. باز هم می گویم می توانیم بهتر دفاع کنیم و می توانیم بهتر از این ها باشیم.

اتفاقات اخیر در شان فوتبال ایران نبود

گل محمدی درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون گفت: در کنفرانس قبل از بازی هم درباره اش صحبت کردم. روندی که وجود داشت با توجه به شرایط تیم ملی فوتبال ایران که در قاره آسیا شناخته شده است حاشیه هایی که به وجو آورد که در شأن و شخصیت فوتبال ایران نبود. به هر حال خوشحالم که سر و سامان دارد پیدا می کند برای او آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان