//
کدخبر: ۳۶۵۷۰۶ //

شجاعی: کمک داور نظر داور را تغییر داد/ تیم ما هوادار دارد و این کارها را نکنید

هافبک تیم فوتبال نساجی گفت که با صحبت کمک داور دیدار این تیم با ملوان، داور نظرش در خصوص اعلام پنالتی را تغییر داد.

 شجاعی: کمک داور نظر داور را تغییر داد/ تیم ما هوادار دارد و این کارها را نکنید
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شجاعی پس از تساوی یک - یک پیکان - نساجی در خصوص مصدومیت صورتش گفت: مثل اینکه جنگ در فوتبال مشکلی ندارد و بوکس نیز به فوتبال اضافه شده است و فنون بوکس در فوتبال خطا نیست.

وی درباره اینکه چه اتفاقی باعث مصدومیت صورتش شده است، گفت: زودتر از دروازه‌بان پیکان به توپ رسیدم و ضربه سر را زدم و توپ به بالا رفت، اما با مشت به صورتم کوبید و کبودی و ورم آن کامل مشخص است. هیچ صحبتی نیست و همه چیز واضح است. پنالتی که باید می‌گرفتند را نگرفتند و بازیکن ما را اخراج و تیم ما را 10 نفره کردند؛ دستشان درد نکند.

هافبک نساجی در مورد ترکی صحبت کردن  داور و کمکش که باعث تغییر رای داور شد، گفت: نمی‌دانم، اما دیدم کمک داور نظر داور را تغییر داد در حالی داور پنالتی گرفته بود. نمی‌دانم کمک داور چه صحبتی کرد. کمک داور گفت با ضربه توپ صورتش اینگونه شده است. کجای دنیا با ضربه توپ صورت یکی اینگونه کبود می‌شود؟ معلوم است مشت خورده است. دو، سه هفته است تیم ما از داوری ضربه خورده؛ در بازی با سپاهان عدم اخراج مظاهری رخ داد و در بازی با ملوان گل آفساید خوردیم و این هم از این بازی، هیچ صحبت دیگری نمانده است.

شجاعی در خصوص اعتراضات این تیم در هفته‌های گذشته گفت: ما که اصلاً اعتراض نکردیم و حمید مطهری یک بار هم در نشست‌های خبری اعتراض نکرده است. گل آفساید از ملوان خوردیم و یک بار مربی ما اعتراض نکرد. تیم ما هوادار دارد و این کارها را نکنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان