//
کدخبر: ۳۶۵۵۳۰ //

نیمه پر و خالی برد پرسپولیس در اراک

اولین گل و اولین برد؛ پرسپولیس از اراک خاطرات خوبی نداشت، ولی این بار از این شهر با دست پر برگشت. برد یک بر صفر مقابل آلومینیوم برای گل‌محمدی که بعد از دو تساوی بدون گل تحت فشار بود، نتیجه خوبی است ولی نمایش پرسپولیس هنوز با یک مدعی قهرمانی فاصله دارد. البته سرمربی پرسپولیس از نمایش تیمش راضی بود و گفت: «در این شکی نیست که مدعی قهرمانی هستیم، اما اینکه در هر بازی بخواهیم ۳، ۴ گل بزنیم، انتظار درستی نیست.»

نیمه پر و خالی برد پرسپولیس در اراک
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید آمار بهتر بتواند نمایش پرسپولیس در اراک را تشریح کند. میهمان 6 ضربه به سمت دروازه داشت، ولی فقط ضربه نیمه اول سرلک (تک گل بازی) داخل چهارچوب بود. پرسپولیس بدون مهاجمان آماده بسته شده و همیشه نمی‌تواند با یک ضربه در چهارچوب برنده شود. پرسپولیس از نظر خلق موقعیت هنوز شرایط خوبی ندارد و برنامه‌هایش در برابر دفاع بسته به بن‌بست می‌رسد. پرسپولیس از مهلکه اراک گریخت، ولی برای ادامه مسیر باید طراحی حمله بهتری داشته باشد.

در اراک سرانجام از لوکادیا رونمایی شد، ولی او شباهتی به مهاجم آماده‌ای که هواداران منتظرش بودند، نداشت. آنچه پرسپولیس سفارش داده بود با مهاجم سنگینی که لباس تیم برایش تنگ بود، تفاوت زیادی داشت و در نهایت بدون حرکت مثبتی در نیمه دوم تعویض شد. گل‌محمدی هم بعد از بازی اعتراف کرد که مهاجم جدیدش هنوز آماده نیست: «لوکادیا نیاز به بازی‌های بیشتری دارد. او از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند. باید بیشتر تمرین کند و بیشتر آماده شود. بازی اول او سخت بود، اما فکر می‌کنم با تمرینات مداوم می‌تواند کیفیت خود را نشان دهد. از نظر بدنی کار دارد و باید بیشتر تمرین کند.» اگر روند آماده شدن لوکادیا طولانی شود، پرسپولیس ممکن است امتیازات بیشتری از دست بدهد.

گل‌محمدی به فوتبال مالکانه علاقه دارد و تا قبل از گل سرلک توپ و بازی را در اختیار داشت، ولی در نیمه دوم که به‌دنبال حفظ نتیجه بود، نتوانست بازی را کنترل کند تا در پایان بازی آمار مالکیت 53 درصد ثبت شود. حملات آلومینیوم در این دقایق دقت کافی را نداشت و مهاجم زهرداری در ترکیب این تیم نبود، ولی پرسپولیس در برابر حریفان قوی‌تر باید صلابت بیشتری داشته باشد. این برد به پرسپولیس کمک کرد که فشار را پشت سر بگذارد و دو بازی بعدی مقابل صنعت نفت آبادان و هوادار هم از بازی‌های نسبتاً آسان نیم‌فصل اول محسوب می‌شود، ولی کادر فنی باید بتواند هرچه زودتر کیفیت تیم در حمله و دفاع را ارتقا بدهد. یکی از مشکلات فصل گذشته پرسپولیس تغییرات دائمی گل‌محمدی بخصوص در قلب دفاع و خط میانی بود که اجازه نداد تیم به هماهنگی برسد. در فصل جدید هم تکلیف بعضی از پست‌ها هنوز مشخص نیست و ممکن است این بار هم تغییرات پرشمار به پرسپولیس لطمه بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان