//
کدخبر: ۳۶۵۴۷۱ //

لالیگا| پیروزی رئال مادرید در کاتالونیا با گل‌های دیرهنگام بنزما

قهرمان فصل گذشته رقابت‌‌های لالیگای اسپانیا، سومین هفته از فصل جدید این رقابت‌ها را با یک پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشت.

لالیگا| پیروزی رئال مادرید در کاتالونیا با گل‌های دیرهنگام بنزما
به گزارش فرتاک نیوز،

، در چارچوب دیدارهای هفته سوم لالیگا، بامداد امروز (دوشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در کاتالونیا میهمان اسپانیول بود و میزبان سرسختش را به لطف گل‌های دیرهنگام از کریم بنزما با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

رئالی‌‌ها خیلی زود و در دقیقه 12 توسط وینیسیوس جونیور گل نخست را به ثمر رساندندt اما دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول دروازه‌شان توسط خوسلو باز شد. اسپانیول تا دقیقه 88 برابر حملات رئال مادرید مقاومت کرد تا حداقل یک امتیاز از این بازی خانگی بگیرد اما کریم بنزما، مرد سال فوتبال اروپا پاس رودریگو را به گل دوم کهکشانی‌‌ها تبدیل کرد. کار اسپانیول برای بازگشت به بازی با اخراج مدافعش بنجامین لاکوم سخت‌تر شد و گل دوم بنزما در دقیقه دهم وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم تیرخلاصی بود که کار تیم میزبان را یکسره کرد.

به این ترتیب رئال مادرید با کسب سومین پیروزی متوالی‌اش و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به رئال بتیس که آن هم 9 امتیازی است، صدرنشین شد. پس از مادریدی‌ها و بتیس، بارسلونا با 7 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان