//
کدخبر: ۳۶۵۳۳۰ //
فراز کمالوند:

چهره واقعی خیبر را هفته ۴ و ۵ خواهیم دید/جای نگرانی نیست

سرمربی خیبر خرم‌آباد، تیمش را مستحق کسب سه امتیاز برابر پارس جنوبی دانست و گفت: برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم.

چهره واقعی خیبر را هفته 4 و 5 خواهیم دید/جای نگرانی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از تساوی خانگی تیمش در هفته اول لیگ دسته یک در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیلی علاقه داشتم بازی اول را با پیروزی شروع کنیم و از هر نظر مستحق بردن بودیم.

وی افزود: تقریبا بجز یک صحنه تیم حریف تمام 90 دقیقه اسیر بازی بازیکنان خیبر بود و نیمه دوم به ندرت از نیمه زمین جلوتر آمدند. یک مقدار بدشانسی آوردیم و اوج آن هم خراب کردن ضربه پنالتی بود. در چند روز گذشته خیلی پنالتی تمرین کرده بودیم.

کمالوند اظهار کرد: ناراحت این هستیم که چرا در حضور تماشاچیان نتوانستیم ببریم. دوست داشتیم فصل را با پیروزی شروع کنیم ولی به هر صورت همه کسانی که بازی را از نزدیک دیدند تایید می‌کنند که این تیم خیبر بسیار دونده، درگیر و متعصب است.

سرمربی خیبر با اظهار امیدواری به اینکه تیمش در بازی‌های آینده بتواند از موقعیت‌های خود بیشترین استفاده را ببرد، گفت: وقتی تیم حریف قدرتمند است دیگر نمی‌شود انتظار داشت که بیشتر از سه تا چهار موقعیت بدست آورد. علاوه بر اینکه موقعیت 100 درصدی که در پنالتی از دست دادیم در نیمه اول دو موقعیت 100 درصدی نیز داشتیم.

وی گفت: امروز نهمین بازی بوده که در سال جدید تیم جدید انجام داده. با چند تیم لیگ برتری بازی تدارکاتی داشتیم و خوب بازی کردیم و تنها دو گل خوردیم. سازمان دفاعی ما خیلی خوب است ولی در بحث جلوی زمین کار بیشتری باید انجام دهیم. طبیعی بوده که همیشه ساختار حمله دیرتر از دفاع جا می‌افتد و علتش هم این است که در حمله پیچیدگی وجود دارد. فکر می کنم هفته به هفته بهتر می‌شویم.

کمالوند سه چهار هفته اول لیگ و کسب امتیاز کامل را برای تیم‌ها سخت دانست و ادامه داد: واقعیتی وجود دارد و این است که فوتبال تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده. در لیگ برتر هم می‌بینید هیچ تیمی از قبل پیش بازنده نیست. پارسال با همین تیم پارس جنوبی دو بر یک باختیم ولی امروز کاملا برتر بودیم. البته قبل از فصل هم گفتم هفته چهارم و پنجم تیممان می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه حدود 18 بازیکن جدید به تیم آمده و تا بخواهند هماهنگ شوند زمان بر است ولی جای نگرانی نیست، گفت: همیشه بازی اول سختی‌های خود را دارد و این تیمی که با آن بازی کردیم جزو مدعیان صعود است ولی می‌گویم از هفته 4 و 5 چهره واقعی خیبر را خواهیم دید.

سرمربی خیبر با تاکید بر این موضوع که لیگ یک ماراتن است، در خصوص اینکه تماشاگران خرم‌آبادی در بازی‌های خانگی انتظار پیروزی از تیم دارند، گفت: 34 مسابقه در لیگ داریم و خیلی خیلی هنر کنیم بتوانیم 20 یا 21 تیم را شکست دهیم. مگر می‌شود همه تیم‌ها را برد؟

وی در خصوص اضافه شدن بازیکنان جدید و بحث دستمزدها نیز بیان کرد: امسال تفاوتی که با سال گذشته کرده‌ایم این است که اختلاف دستمزد بازیکنان خیلی زیاد بود ولی امسال دستمزدها را به رقم واقعی نزدیک کرده‌ایم. تیم خوب و منسجمی تشکیل داده‌ایم. ویژگی بازیکنان خیبر امسال این است که خیلی خوب می‌دوند و در دقیقه 90 بازی کم نمی‌آوردند.

کمالوند در خاتمه گفت: تلاش خود را مقابل پارس جنوبی کردیم و کم نزاشتیم و در بازی بعدی جبران خواهیم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان