//
کدخبر: ۳۶۵۱۳۷ //

کدام پرسپولیسی طلسم را می‌شکند؟

پرسپولیس فصل جدید را خوب شروع نکرده و اوضاع طوری پیش رفته که بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن و فولاد، کادرفنی این تیم به شکل زودرس متحمل انتقادات زیادی شده است.

کدام پرسپولیسی طلسم را می‌شکند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی شرایط را با فصل گذشته مقایسه می‌کنیم، اوضاع بدتر هم می‌شود؛ جایی که قرمزها از 6امتیاز در 2هفته ابتدایی به 2امتیاز رسیده‌اند و شانس‌های گلزنی‌شان هم از عدد 14به 5کاهش یافته است. همه اینها یعنی اوضاع روبه‌راه نیست و در عین حال همه منتظرند ببینند بالاخره طلسم گلزنی قرمزها توسط کدام بازیکن شکسته خواهد شد.

 با وجود در اختیار داشتن برترین پاسورهای فصل گذشته، پرسپولیس هنوز موقعیت‌های چندانی نساخته و موفق به گلزنی نشده است. حالا باید دید در بازی با آلومینیوم بالاخره نخستین گل قرمزها ثبت خواهد شد یا نه. مهدی عبدی که 2هفته ناامیدکننده را پشت سر گذاشته، یکی از گزینه‌های گلزنی است، هرچند شاید فیکس نباشد. حامد پاکدل هم که در همین آلومینیوم درخشید و به پرسپولیس پیوست، بعد از بهبودی از مصدومیت می‌تواند امیدوار به زدن نخستین گل فصل سرخ‌ها باشد. 

هرچند بیشتر نگاه‌ها به یورگن لوکادیا دوخته شده؛ بازیکنی که بعید است فیکس باشد اما احتمالا به‌عنوان مهره ذخیره به میدان خواهد رفت و اگر نخستین گل فصل قرمزها را او بزند، عیش هواداران بابت این خرید کامل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان