//
کدخبر: ۳۶۴۷۷ //

استقلال به بازیکن ملی پوش اولتیماتوم داد

استقلالى ها در تماس با جباروف به او اولتیماتوم داده اند تا ظرف یکی دو روز آینده، موضع خود را در قبال همکارى یا قطع همکارى با این باشگاه را اعلام کند.

 استقلال به بازیکن ملی پوش اولتیماتوم داد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال فصل گذشته نسبت به جذب جباروف اقدام کرد اما آبى ها به دلیل محرومیت در نقل و انتقالات زمستانى نتوانستند از حضور این بازیکن بهره ببرند و در نهایت این بازیکن به صورت قرضى راهى سپاهان شد و پس از اتمام فصل شانزدهم نیز بدون مذاکره با استقلال راهى کشورش شد و طى صحبت هاى مختلف اعلام کرد که قادر به حضور در استقلال نیست و تنها به سپاهان فکر مى کند.

با این وجود استقلالى ها و مسئولان مربوطه سازمان لیگ نیز بارها طى مصاحبه هایی اعلام کردند که جباروف بازیکن استقلال است و بدون اجازه این تیم نمى تواند با تیم دیگرى مذاکره شود و قرارداد منعقد کند.

به این ترتیب و با توجه به آغاز نقل و انتقالات استقلال، مدیران این تیم در این فصل بازیکنانی جذب کرده اند و یا قراردادهایى را تمدید کردند و بر همین اساس از جباروف خواستند وضعیت خود را مشخص کند که این امر صورت نگرفت. در نهایت استقلالى ها در تماس با جباروف به او اولتیماتوم داده اند تا ظرف یکی دو روز آینده، موضع خود را در قبال همکارى یا قطع همکارى با این باشگاه را اعلام کند.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان