//
کدخبر: ۳۶۴۶۷۳ //

نکونام ۵۰ میلیون تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم فولاد خوزستان را محکوم به پرداخت جریمه مالی کرد.

نکونام ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام پس از دیدار هفته اول فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان که در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به تساوی بدون گل رسیدند، در نشست خبری نسبت به قضاوت امیر عرب‌براقی، داور مسابقه انتقاد شدیدی کرد و صحبت‌های مفصلی درباره داوری این دیدار انجام داد که حالا به همین دلیل با جریمه مواجه شده است.

نکونام در بخشی از نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت گفته بود: «عرب‌براقی داور ضعیفی است. این داور دو سال پیش باعث باخت ما به نساجی شد. در بازی با همین نفت، سه سال پیش یک پنالتی برای ما نگرفت و باختیم. این نظر شخصی من است و ایراد ندارد یک نفر هم بگوید من هم فوتبالیست یا مربی ضعیفی بودم. این داور برای تیمی که بازی را بخواباند عالی است؛ این کارها را خواهشا با تیم ما نکنید. به طور کلی ایشان داور ضعیفی است و اعتقاد شخصی من این است که از بهترین داوران کشور که حتی ناشناخته هستند استفاده کنند. چه ایرادی دارد که داور جوان ناشناخته بگذارید. من الان متوجه می شوم که آقای اصفهانیان چرا اسم ایشان را از لیست داوران خارج کرده بود.»

اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اظهارات سرمربی فولاد خوزستان، رای به محکومیت او با این شرح رای داده است: «در خصوص تخلف انتسابی جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از پایان بازی با تیم نفت آبادان در هفته اول و در کنفرانس خبری با توجه به مجموعه اوراق و محتویات پرونده، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شد. وی مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ و ۹۳ این مقررات، به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده این رای قطعی و قابل اجرا است.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان