//
کدخبر: ۳۶۴۶۶۲ //

تغییر بزرگ یونایتد برابر لیورپول؛ کاپیتان روی نیمکت

نیمکت نشینی هری مگوایر، مهم ترین تغییر ترکیب ثابت منچستریونایتد در بازی برابر لیورپول خواهد بود.

تغییر بزرگ یونایتد برابر لیورپول؛ کاپیتان روی نیمکت
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل برای منچستریونایتد خیلی بد آغاز شده و دو شکست در دو هفته ابتدایی آنها را در آستانه بحرانی بزرگ قرار داده است. شیاطین سرخ امشب در دیداری دشوار و حساس در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای لیورپول هستند و بی تردید هواداران این تیم اصلا طاقت شکست برابر رقیب دیرینه آنهم در خانه را ندارند. اما به نظر می رسد تغییراتی برای امشب در ترکیب یونایتد در پیش است و ستاره گران قیمت و انگلیسی این تیم جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت.

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، در تمرینات هفته گذشته مکررا از رافائل واران و لیساندرو مارتینز در ترکیب تیم ثابت استفاده کرده و به نظر می رسد قصد دارد این دو بازیکن را در قلب خط دفاعی تیمش در دیدار مقابل لیورپول قرار دهد. بدین ترتیب کاپیتان شیاطین سرخ یعنی هری مگوایر در مسابقه حساس امشب جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت و در کنار اریک تن هاخ، بازی را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

هری مگوایر در دو سال اخیر متحمل انتقادات فراوانی شده و به نوعی نماد ناکامی های یونایتد لقب گرفته است. بدین ترتیب لیساندرو مارتینز، خرید 57 میلیون پوندی و جدید این باشگاه از آژاکس، امشب آزمون بسیار دشواری برای یکی از قدرتمندترین خط حمله های فوتبال جهان خواهد داشت و البته این فرصت را دارد تا در همین بدو ورود به لیگ برتر، خودش را به هواداران یونایتد ثابت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان