//
کدخبر: ۳۶۴۴۵۷ //
حسین کعبی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

من هیچ؛ پرسپولیسی‌ها چرا به غفوری و شیری فحاشی کردند؟!/ نه تیک آبی دارم‌ نه دنبال فالوئر جمع کردن هستم

حسین کعبی بعد از بازی پرسپولیس و فولاد و اتفاقات این بازی که منجر به ناراحتی او و دیگر کادر فنی فولاد خوزستان شده بود با فرتاک ورزشی به گفت وگو پرداخت

من هیچ؛ پرسپولیسی‌ها چرا به غفوری و شیری فحاشی کردند؟!/ نه تیک آبی دارم‌ نه دنبال فالوئر جمع کردن هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

در بازی اخیر پرسپولیس و فولاد خوزستان اتفاقات تلخی رقم خورد که هواداران پرسپولیس به بازیکنان و کادر فنی فولاد خوزستان فحاشی کردند. در این فحاشی متاسفانه بازیکنان سابق پرسپولیس نیز در امان نماندند که یکی از آنها حسین کعبی بود. بازیکنی که سالها برای تیم ملی و پرسپولیس بازی‌کرده و افتخارات زیادی به دست آورده است. در این راستا گفت و گوی کعبی را بخوانید.

صدای حسین کعبی پس از مدت‌ها در آمد و او به شدت از سکوهای بازی با پرسپولیس انتقاد کرده است.

 

فرتاک ورزشی: آقا کعبی شما هم فحش خوردید؟!

متاسفانه این اتفاق افتاد و هواداران پرسپولیس به بازیکنانی فحاشی کردند که سابقه بازی در این تیم را دارند. من واقعا متاسفم چون برای اولین بار پسر ۱۲ ساله ام را ورزشگاه آورده بودم که وقتی فحاشی‌ها را می‌شنید از یکی از دوستانم که با او به ورزشگاه امده بود، می‌پرسد برای پدرم چه شعاری می‌دهند که دوستم گوش پسرم را می‌گیرد و می‌گوید چیز خاصی نمی‌گویند تو هم زیاد توجه نکن! این برای من و پسرم یک فاجعه است که با این همه سابقه در فوتبال آن هم تا حالا هیچ وقت به هواداران بی احترامی نکردم و هر کجا که بازی کردم تلاشم این بوده بهترین بازی را انجام دهم و هواداران را خوشحال کنم. حال این بود زحمات من در فوتبال؟!

 

فرتاک ورزشی: چرا به اکثر بازیکنان فولاد توهین کردند، حتی غفوری که از همین هواداران حمایت کرده بود؟!

من خودم حرفی ندارم و هیچ وقت هم دنبال شهرت و جمع کردن فالوئر و تیک آبی نبودم و نیستم. هر جا بودم با غیرت خودم بازی کردم و کم نگذاشتم. من متاسفم برای آنهایی که به مهدی شیری و دیگر بازیکنان سابق پرسپولیس توهین کردند. من متاسفم برای آنهایی که به وریا غفوری توهین کردند که بارها از همین هواداران حمایت کرده است. در فوتبالی که به امثال غفوری توهین کنند باید فاتحه اش را خواند! وریا به دلیل حمایت از همین هواداران به این روز افتاد و چقدر سختی کشید. آیا جواب او، این بود؟! آیا مهدی هاشمی نسب کم در فوتبال زحمت کشیده و کم کاری کرده؟! آیا ابروی او در همین فوتبال نشکافت؟! آیا برای پرسپولیس کم گل زد و زحمت کشید؟! آیا ما در پرسپولیس و تیم ملی قهرمان نشدیم؟! کم برای شادی هواداران سختی کشیدیم؟! این بود جواب زحمات ما؟!

پرسپولیس- فولاد خوزستان

فرتاک ورزشی: اخیرا افراد سیاسی و غیره فوتبالی یاد گرفته اند به فوتبالیست ها توهین کنند و هیچ کسی هم به آنها حرفی نزند؟!

وقتی در فوتبال بازیکنان پشت هم نباشند و بالای سر ما کسی نباشد باید هم توهین بشنویم. البته همین افراد هم دنبال مطرح شدن هستند و به خوبی می دانند، هر کسی به فوتبالیست ها  گیر بدهد بیشتر دیده می شود. متاسفانه دیواری کوتاه تر از دیوار فوتبالیست ها پیدا نمی کنند و بازیکنی مثل علی کریمی هم بسیار باهوش است که خیلی حرفه‌ای جواب داد تا حداقل خیلی ها متوجه شوند او غیر از فوتبال چقدر به مردم کمک کرده و دوستش دارند. البته دست افرادی‌ مثل آقای پرویز پرستویی درد نکند که همیشه از فوتبالیست ها حمایت کرده و حرف حق را زده است.

 

فرتاک ورزشی: تیم جنگنده نترس جواد نکونام باعث شده خیلی از تیم ها زورشان به آن نرسد و از نوع بازی های فولاد ایراد بگیرند!

تیم فولاد در این چند سال همینطور بوده و همه می دانند تیم هایی که آقای نکونام سرمربی اش باشد، چطور بازی می کنند. سبک فوتبال فولاد همین است و ما در آسیا نیز جنگنده و شجاعانه بازی می کنیم که هیچ تیمی نتونسته ایراد بگیرد و حتی تعریف و تمجید هم کرده اند. شما نگاه کنید آقای تقوی و مزدک میرزایی چقدر از نوع بازی ما تعریف می کنند. وقتی تیم جنگنده و شجاعانه بازی کند، قطعا حریفان داخلی که زورشان نرسد مجبور می شوند حرف های غیره منطقی بزنند و خوششان نیاید. ما برای هواداران و باشگاه خودمان‌ بازی می کنیم نه دیگر تیم ها که بیاییم ببازیم تا از ما تعریف کنند.

 

فرتاک ورزشی: انگاری عده‌ای منتظر بودند درب ورزشگاه ها باز شود و برای فحاشی وارد آن شوند!

متاسفانه این اتفاق رخ داد و بازی ما که مشخص بود چه کسی خط داد تا فحاشی کنند. اسم این آدم را نمی آورم چون برای همه شناخته شده است و هر چقدر هم هواداران را تحریک به فحاشی کند، کاری با او ندارند! به هر حال این فوتبال تا بالا سر آن افراد درست و حسابی نباشند، همین خواهد بود.

گفت و گو: علی‌ مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان