//
کدخبر: ۳۶۴۳۱۲ //

گم شده استقلال پیدا شد!/ بازگشت اجباری و سر ذوق آمدن هواداران

بازگشت مهدی قایدی از لیگ امارات به ایران آنقدر برای هواداران استقلال خوشحال کننده بود که باید هم از این اتفاق سر ذوق بیایند.

گم شده استقلال پیدا شد!/ بازگشت اجباری و سر ذوق آمدن هواداران

علی مسعودی؛ فقط چند دقیقه برای مهدی‌ قایدی کافی بود تا خیلی زود هنرنمایی کند و مجددا در دل هواداران استقلال جای بگیرد. قایدی که محبوبیت خاصی در میان هواداران دارد و آنها خیلی دوست داشتند "پاشو" برگردد و باز هم با بازی چشم نوازش دلها را ببرد.

استقلال که‌ در بازی اول مقابل سپاهان شکست خورده بود و هواداران را نگران کرده بود، ناگهان در انزلی اوج گرفت تا نوید یک تیم تهاجمی را بدهد. این نوید با ورود مهدی قایدی نمایان شد که او در عرض چند دقیقه یک گل به ثمر رساند و یه پنالتی گرفت تا مشخص شود؛ آبی ها گمشده شان را خیلی زود پیدا کرده اند. این بازگشت اجباری هم‌‌ به داد ساپینتو رسید و هم استقلالی ها را خوشحال کرد که بی صبرانه منتظر بازی های تماشاگر پسند وینگر ریزنقش تیم شان بودند. حال شاید اگر قایدی همین روند را ادامه‌ دهد، باز هم‌ چشم اسکوچیچ را بگیرد و او‌ را به تیم‌ ملی دعوت کند.

تیم ملی که خیلی از بازیکنانش با اسکوچیچ مشکل دارند و اگر بازیکنانی مثل قایدی آماده باشند، احتمالا سرمربی تیم ملی ها قید آنها را بزند و با نفرات جدید راهی اردو و حتی جام جهانی شود. در هر حال حضور بازیکنانی مثل قایدی که یک " فانتزی باز" قهار است و در فوتبال ما نیز از این دست بازیکنان کمتر پیدا می شود، می تواند جذابیت هر بازی را که این بازیکن به میدان می رود، بالاتر ببرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان