//
کدخبر: ۳۶۴۲۵۴ //

قطعی؛ ستاره رئال مادرید راهی یونایتد می‌شود

منچستریونایتد با رئال مادرید برای انتقال کاسمیرو با مبلغ 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش و قراردادی چهار ساله به توافق رسیده است.

قطعی؛ ستاره رئال مادرید راهی یونایتد می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که به نظر می رسید پنجره تابستانی برای رئال مادرید به اتمام رسیده، اما حالا کاسمیرو هافبک برزیلی و باتجربه این تیم در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد. شیاطین سرخ بعد از ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ، به سرعت برای توافق با رئال مادرید و این ستاره جنگنده وارد عمل شده و با آنها به توافق رسیدند. فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شد قرارداد چهار ساله کاسمیرو با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر قطعی شده است. منچستریونایتد رقم 60 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون پاداش به رئال مادرید پرداخت می کند و تمامی توافقات قطعی شده است.

امروز کاسمیرو یک ساعت و 20 دقیقه مانده به شروع تمرین و راس ساعت 11 به والدبباس رسیده و به نظر قصد دارد با کادر فنی و بازیکنان رئال مادرید وداع کند. ستاره های برزیلی حاضر مانند ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو، اولین بازیکنانی بودند که از تصمیم این بازیکن برای انتقال به اولدترافورد مطلع شدند.

بدین ترتیب کاسمیرو به زودی برای امضای قرارداد به شهر منچستر سفر می کند و تست پزشکی این بازیکن طی 48 ساعت آینده انجام خواهد شد. شیاطین سرخ به دنبال بازیکنی مقتدر و جنگنده و با روحیه رهبری برای بهبود شرایط خط میانی خود بودند و به نظر می رسد کاسمیرو بهترین گزینه برای انجام این کار است. بدین ترتیب بعد از رافائل واران در تابستان سال گذشته، یک ستاره دیگر رئال مادرید نیز مستقیما به منچستریونایتد ملحق خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان