//
کدخبر: ۳۶۳۹۲۴ //
کاپیتان کراپ الوند: قطعا جدول دچار تغییرات خواهد شد؛

هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است/در بازی با سن ایچ دنبال سه امتیاز هستیم

مهران عالیقدر می‌گوید تیمش بازی سختی برابر سن‌ایچ ساوه در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال دارد.

هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است/در بازی با سن ایچ دنبال سه امتیاز هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران عالیقدر، کاپیتان تیم صدرنشین فوتسال کراپ الوند در خصوص دیدار تیمش برابر گیتی‌پسند که با تساوی ۳ بر ۳ همراه شد، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم هم تماشاگران و هم بازیکنان و کادر فنی باشگاه از نمایش ارائه شده راضی باشند. البته ما دنبال پیروزی بودیم اما گیتی‌پسند هم تیم قدرتمندی است و ما توانستیم یک بازی خیلی خوب ارائه دهیم.

وی ادامه داد: به هر حال امسال، تیم ما منسجم و خوب نشان داده و تا به اینجای کار توانستیم بازی‌های زیبایی ارائه کنیم و هواداران خود را راضی نگه داریم. به هر حال هدف امسال تیم ما علاوه بر قهرمانی، ارائه بازی‌های زیبا و تماشایی برای رضایت هواداران است که تاکنون فکر کنم توانستیم موفق باشیم. البته جدول لیگ برتر فوتسال بالا و پایین‌های خاص خود را دارد و معلوم نیست در هفته‌های آینده چه تغییراتی در جدول رخ دهد اما ما روی هدف خودمان تمرکز داشته و با قدرت به سمت آن پیش می‌رویم.

او در خصوص تغییرات زیاد تیمش نسبت به فصل گذشته عنوان کرد: مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات کمک بسیاری کرد و از تیم ما حمایت کرد. با وجود این که بازیکنان خیلی خوب و سطح بالایی از تیم ما جدا شدند اما بازیکنان خوب، جوان، با کیفیت و آینده‌داری هم جذب شدند تا تیم کراپ این فصل متفاوت از کراپ چند سال اخیر باشد. به هر حال این اتحاد و اعتماد در بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت به وجود آمده و تبدیل به یکی از نقاط قوت باشگاه کراپ الوند شده است. این یکی از عناصر مهم برای هر باشگاه است و می‌تواند یکی از چرخ‌های اصلی ما در مسیر قهرمانی باشد.

کاپیتان تیم فوتسال کراپ در خصوص دیدار مهم این هفته برابر دیگر تیم صدرنشین یعنی سن‌ایچ ساوه تصریح کرد: تیم سن‌ایچ در این چند سال تبدیل به یکی از تیم‌های مهم و تاثیرگذار لیگ شده و من مطمئنم که مانند بازی با گیتی‌پسند هواداران شاهد بازی زیبایی خواهند بود. با وجود مهمان بودن در خانه حریف، هدف ما کسب ۳ امتیاز و صدرنشینی قطعی در جدول است و با همین دیدگاه هم به میدان می‌رویم. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم و هواداران از عملکرد ما راضی باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان