//
کدخبر: ۳۶۳۹۱۳ //

ولاهوویچ: این برد تازه شروع کار یووه است

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، به ادامه مسیر این تیم در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بسیار امیدوار است.

ولاهوویچ: این برد تازه شروع کار یووه است
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس شب گذشته در هفته اول رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و این تیم را با نتیجه 0-3 شکست داد. 

آنخل دی‌ماریا موفق شد در اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم گلزنی کند و دو گل دیگر یووه را نیز دوشان ولاهوویچ به ثمر رساند تا شروع درخشانی در فصل جدید داشته باشد. این در حالی بود که او در هیچ یک از دیدارهای پیش فصل گلزنی نکرده بود و همین باعث نگرانی هواداران این تیم و انتقادهایی از او شده بود. 

ولاهوویچ پس از پایان بازی شب گذشته به DAZN گفت:« من در تمام طول تابستان تلاش کردم. هنوز 100 درصد نیستم چون مشکلی دارم که باید با آن روبرو شوم و برطرف کردن آن آسان نیست. این دومین 90 دقیقه‌ای است که پس از پایان فصل گذشته بازی کردم. در تلاش هستم تا به دوران اوج برگردم و بتوانم در خدمت این تیم باشم تا به پیروزی‌های بیشتری برسیم.»

او درباره شادی گل جنجالی‌اش که با اشاره به چشمانش همراه بود اظهار داشت:« این خوشحالی برای یکی از دوستانم بود که به من بسیار کمک کرد و همیشه کنار من مانده است. من همچنین گل‌هایم را به خانواده‌ام تقدیم کردم که برای تماشای بازی من آمده بودند.»

این بازیکن با اشاره به تجربه بازی کنار دی‌ماریا اضافه کرد:« بازی با او احساسی باورنکردنی دارد. از این که می‌توانم با چنین ستاره‌ای کار کنم بسیار خوشحال هستم. او واقعا فوق العاده است. ما جو بسیار خوبی در تیم داریم. اولین بازی را بردیم و این تازه آغاز کار است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان