//
کدخبر: ۳۶۳۷۰۵ //

واکنش سرمربی اسبق سپاهان به کُری‌خوانی‌ استقلالی‌ها؛ «آواز بلند برای کسی است که می‌ترسد»

سرمربی اسبق سپاهان در پاسخ به کُری‌خوانی استقلالی‌ها پیش از بازی با نماینده اصفهان گفت: آواز بلند برای کسی است که می‌ترسد. سپاهان در این دیدار عملکرد خوبی داشت و در نیمه دوم از ضعف دفاعی میزبان به خوبی استفاده کرد.

واکنش سرمربی اسبق سپاهان به کُری‌خوانی‌ استقلالی‌ها؛ «آواز بلند برای کسی است که می‌ترسد»
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور ابراهیم‌زاده  در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان که توانست در تهران برابر استقلال به برتری 2 بر صفر برسد، اظهار داشت: سپاهان در جایگاه خوبی قرار دارد و همیشه از مربیان خوب حمایت کرده است. نگاه بسیار مناسب سرمربی جدید تیم باعث شد در نیمه دوم به خوبی شیوه بازی را تغییر دهد و از کُند بودن مدافعان استقلال استفاده کند تا به گل برسد. ما در ادامه بازی‌های سختی را تا هفته ششم داریم که آمادگی سپاهان در آن بازی‌ها بسیار مهم است و اگر در آن موفق باشد برای رسیدن به قهرمانی راه ساده‌ای را در پیش خواهد داشت. بازی مقابل پرسپولیس رقابت ساده‌ای نخواهد بود؛ البته نمی‌دانم مهاجمان پرسپولیس چقدر می‌توانند موثر باشند.

وی افزود: چیزی که باید در این فصل به آن توجه کرد افزایش حضور مربیان و بازیکنان خارجی است که هیجان و حساسیت لیگ را در سال جاری بالا برده است. از حالا نمی‌توان برای انتهای فصل و قهرمانی نظر داد و باید ببینیم در آینده با چه چیزهایی روبه‌رو می‌شویم.

پیشکسوت تیم سپاهان در خصوص اعتراض‌های استقلالی‌ها به داوری عنوان کرد: این اعتراض‌ها شروع بحث‌های حاشیه‌ای است که تیم بازنده می‌خواهد خودش را توجیه کند. فصل گذشته همین صحبت‌ها را برای استقلال هم مطرح می‌کردند و دیگر از خود استقلالی‌ها  که بعد از هر بازی این حرف‌ها را می‌شنیدند، انتظار نداریم که گوینده این حرف‌ها شوند.

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تاثیر بازیکنان جوان در این تیم افزود: از آکادمی‌ها در تمام جهان ممکن است سالی یک یا 2 نفر به تیم اصلی بیایند و شما نمی‌توانید نفرات زیادی را وارد تیم بزرگسالان کنید. آمار تیم سپاهان در بحث استفاده از جوانان و تیم‌های پایه بسیار خوب است و این مسئله با تاثیر یاسین سلمانی در مسابقه اخیر سپاهان به خوبی درک می‌شود. 

ابراهیم‌زاده در واکنش به کری‌خوانی استقلالی‌ها پیش از بازی، گفت: آواز بلند برای کسی است که می‌ترسد. ما همیشه قبل از شروع مسابقه به مربیان تیم حریف می‌گوییم موفق باشید اما در دلمان می‌گوییم امیدواریم از بازی بعد موفق باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان