//
کدخبر: ۳۶۲۹۸۶ //
دردسر نرسیدن کارت پایان خدمت

شوک به استقلال؛ مرادمند مقابل سپاهان غایب است؟

کارت پایان خدمت مدافع استقلال هنوز صادر نشده و به احتمال فراوان او در چند هفته ابتدایی لیگ برتر غایب خواهد بود.

شوک به استقلال؛ مرادمند مقابل سپاهان غایب است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین مرادمند که اوایل نیم فصل دوم لیگ گذشته برای گذراندن خدمت سربازی مجبور شد استقلال را به مقصد ملوان ترک کند، بدون آنکه یک بازی برای تیم شمالی انجام بدهد حالا مراحل پایان خدمت سربازی اش انجام شده است.

مرادمند با گرفتن کسری خدمت، سربازی خود را به پایان رساند اما حالا منتظر است تا مراحل اداری برای صدور کارت پایان خدمت او طی شود و بتواند برای استقلال به میدان برود.

این مدافع باتجربه اگرچه در بازی های دوستانه استقلال فیکس بوده و ساپینتو نیز حساب ویژه‌ای برای بازی های لیگ برتر روی او باز کرده اما به احتمال فراوان دیدار با سپاهان و شاید یکی دو مسابقه دیگر تیمش در اوایل لیگ را از دست بدهد.

با وجود اینکه سربازی مرادمند طبق قانون به پایان رسیده اما او منتظر صدور کارت پایان خدمت خودش است. از سوی دیگر صدور کارت بازی مرادمند منوط به ارائه گواهی معتبر نظام وظیفه به سازمان لیگ است که تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

مسئولان استقلال در صدد هستند تا قبل از مسابقه با سپاهان مشکل مرادمند را حل کنند اما با توجه به اینکه کارت پایان خدمت او احتمالا چند روز بعد صادر می‌شود، احتمال غیبت این مدافع باتجربه مقابل سپاهان و بازی های دیگر استقلال در اوایل لیگ زیاد است.

باید دید در روزهای آینده پیرامون مرادمند چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اینکه آیا مدافع استقلال می‌تواند در هفته اول مقابل سپاهان به میدان برود یا خیر هنوز مشخص نیست و به دریافت گواهی معتبر از نظام وظیفه یا صدور کارت پایان خدمت او منوط شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان