//
کدخبر: ۳۶۲۸۴۴ //

بمب ها خنثی شد/ یحیی خسارت ندید؛ خیال ساپینتو راحت شد

اکثر مدعیان در نقل‌وانتقالات تابستانی توانستند بازیکنان کلیدی خود را حفظ کنند.

بمب ها خنثی شد/ یحیی خسارت ندید؛ خیال ساپینتو راحت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بیشتر هیجان فصل نقل‌وانتقالات، به خریدهای جدید و شاه‌ماهی‌هایی تعلق دارد که قرار است میان انبوه طرفداران‌شان، مقصد را انتخاب کنند. در این میان، اگر ستاره‌ای به پایان قرارداد با تیمش رسیده یا در نزدیکی‌های آن باشد، تکاپو برای حفظ او شدت گرفته و موفقیت در این ماموریت، می‌تواند حتی از خرید ستاره‌ای جدید مهم‌تر باشد.

پرسپولیس زودتر از ورود زودهنگام به بازار، قرارداد مهدی ترابی را تمدید کرد و استقلال هم که محمد دانشگر را در اردوگاه رقیب می‌دید، قرارداد سایر مدافعان میانی‌اش را تمدید کرد تا خیال ساپینتو راحت شود. ابتدا روزبه چشمی، سپس رافائل سیلوا و در نهایت هم پس از کش‌وقوس فراوان، عارف غلامی در اردوگاه آبی ماندنی شدند. محمد نژادمهدی که در آستانه طی مسیری مخالف با دانشگر بود، در سپاهان ماندنی شد.

مهم‌ترین تمدید امیر قلعه‌نویی هم حفظ، آرمین سهرابیان و کی‌روش استنلی بود. بازیکنانی که مورد توجه چند تیم مطرح هم قرار گرفته بودند. در بین دروازه‌بان‌ها هم تمدید قرارداد محسن فروزان کاری دشوارتر از بقیه بود.

محسن آذرباد پس از حضور مداوم نامش در کنار سپاهان و استقلال، قرارداد کنونی‌اش با مس رفسنجان را برای فصلی دیگر تمدید کرد؛ تیمی که توانست آقای گل لیگ را هم در اردوی خود حفظ کند. آیاندا پاتوسی هم تمدید قرارداد مهمی برای فولاد بود. بازیکنی که حتی پست خداحافظی از فولاد هم در صفحه شخصی خود گذاشت، اما با پارگی رباط صلیبی فرشید اسماعیلی، معادلات به نفع او رقم خورد و در نهایت با فولاد ادامه می‌دهد.

میلاد سرلک و مهدی مهدی‌پور هم از مهم‌ترین بازیکنانی بودند که با پرسپولیس و استقلال ادامه می‌دهند. سرلک تا ۱۴۰۲ و مهدی‌پور تا ۱۴۰۳ قراردادشان را تمدید کردند. سپاهان هم دو تمدید مهم در خط هافبک داشت؛ تمدید با یاسین سلمانی استعداد ۲۲ ساله و محمد کریمی هافبکی که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، بهترین پاسور لیگ شده بود. نساجی هم با دو ملی‌پوش سابق یعنی علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی تمدید کرد تا قهرمان فصل گذشته جام حذفی هم خالی از ستاره نشود.

تمدید قرارداد ارسلان مطهری، مهدی شیری، زبیر نیک‌نفس و سیامک نعمتی هم کار راحتی نبود که در روزهای گذشته انجام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان