//
کدخبر: ۳۶۲۸۲۶ //
اصلانیان:

اختلافات داخلی، پرسپولیس‌ را از قهرمانی دور می‌کند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چطور ممکن است سپاهان به این راحتی بازیکن خارجی جذب می‌کند ولی پرسپولیس در خرید مهاجم این قدر مستاصل است.

اختلافات داخلی، پرسپولیس‌ را از قهرمانی دور می‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگویی، درباره ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی اظهار داشت: در نقل و انتقالات پیش فصل باشگاه پرسپولیس خیلی خوب شروع کرد و بازیکنانی که کادر فنی درخواست کرده بود تا جذب شوند را به خدمت گرفت، اما در پست مهاجم بازیکنی ششدانگ و خوب نتوانست بیاورد. این نشان دهنده این است که اختلافاتی بین کادر فنی و مدیریت باشگاه وجود دارد که دیگر باشگاه درخواست سرمربی تیم را اجابت نمی‌کند.

وی افزود: نداشتن فوروارد، پرسپولیس را از قهرمانی دور می‌کند. چطور ممکن است سپاهان به این راحتی بازیکن خارجی جذب می‌کند، اما پرسپولیس در خرید مهاجم این قدر مستأصل است.

*درآمد دلال‌ها در فوتبال ایران سرسام‌آور است

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه درآمد دلال‌ها در فوتبال ایران سرسام‌آور است، یادآور شد: یک مدیر برنامه بسیار معروف و مشهور در فوتبال ایران حدود ۸۰ بازیکن زیر دستش دارد. گردش مالی این مدیربرنامه خیلی بیشتر از فدراسیون فوتبال است. با عذرخواهی از تمامی جامعه فوتبال ایران، این مدیر برنامه، بازیکنی که ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌ارزد را میلیاردی می‌فروشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: اکثر تیم‌های لیگ برتری در ترکیه اردو زدند، اما پرسپولیس نرفت. آیا پرسپولیس اندازه تیم‌های هوادار و نساجی هم پول ندارد که در ترکیه اردو بزند؟ باید این اختلافات را کنار گذاشت تا تیم در مسابقات پیش‌رو لطمه نخورد. با این اختلافاتی که در باشگاه وجود دارد، پرسپولیس نمی‌تواند در کورس قهرمانی باشد و از قهرمانی دور می‌شود.

*عبدی و پاکدل به تنهایی نمی‌توانند تیم را به دندان بکشند

اصلانیان در پاسخ به این سوال که آیا مهدی عبدی و حامد پاکدل نمی‌توانند خلأ کمبود مهاجم خارجی را پر کنند، عنوان کرد: عبدی و پاکدل مهاجمان بسیار خوب، جوان و خوش آتیه ای هستند، اما آنها به تنهایی نمی‌توانند تیم را به دندان بکشند و در خط حمله زحمات تیم را در نهایت یک تنه به ثمر بنشانند. این دو مهاجم آینده‌دار پرسپولیس باید در کنار یک فوروارد درجه یک رشد کنند. اگر همه فشار گلزنی تیم، روی یک جوان باشد او نمی‌تواند گل بزند و در ادامه تمرکزش را از دست خواهد داد.

وی در خصوص سه دیدار نخست تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: در ۳ بازی نخست پرسپولیس در لیگ برتر که سرمربی باید تیم را بشناسد و بازیکنان هماهنگی لازم را پیدا کنند، ۲ بازی خارج از خانه است. دیدار اول با ذوب‌آهن در اصفهان شرایط خاص خودش را دارد. دیدار دوم در ورزشگاه آزادی با فولاد و سومین بازی در اراک با آلومینیوم که هر ۳ دیدار برای پرسپولیس سخت خواهد بود.

*وقتی بازیکنان از سرمربی بزرگتر هستند، چنین اتفاقاتی در تیم ملی رخ می‌دهد

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد حاشیه‌های پیرامون تیم ملی گفت: وقتی بازیکنان از سرمربی تیم بزرگتر هستند، چنین اتفاقاتی در تیم ملی رخ می‌دهد. پیش‌بینی می‌کنم که مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال رأی می‌آورد و سرمربی تیم ملی را تغییر خواهد داد. کی‌روش برای برخی از بازیکنان ابتدا مثل پدر و بعد مربی است. ۸۰ درصد بازیکنان تیم ملی موافق سرمربیگری کارلوس کی‌روش در جام جهانی هستند و دوست دارند که او برگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان