//
کدخبر: ۳۶۲۷۰۹ //

دیدار دوستانه ایران و سنگال قطعی شد

تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار با اروگوئه با تیم ملی فوتبال سنگال نیز دیدار خواهد کرد.

دیدار دوستانه ایران و سنگال قطعی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت seneplus، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار دوستانه خود در راه صعود به جام جهانی برابر تیم آفریقایی سنگال قرار خواهد گرفت. این دیدار قرار است سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ در اتریش برگزار شود.

فدراسیون فوتبال سنگال مذاکرات اثر بخش با فدراسیون فوتبال ایران را تایید کرده و ابراز امیدواری کرده است، بتواند قبل از دیدار با ایران یک دیدار دوستانه دیگر نیز داشته باشد.

روزنامه ورزشی گروه Gfm هفته پیش نوشت: مذاکرات بین فدراسیون فوتبال ایران و همتای خود در سنگال بسیار پیشرفت داشته است. دو فدراسیون در نهایت بر سر یک بازی دوستانه که قرار است در اتریش برگزار شود، به توافق رسیده‌اند.  

سنگال قصد دارد برابر یک تیم از آمریکای شمالی نیز قرار گیرد که هنوز حریف این تیم مشخص نشده است با این حال چیزی که مشخص است بازی با ایران برای آلیو سیسه یک دستاورد ورزشی است چرا که سنگال در جام‌جهانی با یک تیم آسیایی به نام قطر همگروه است و این دیدار می‌تواند برای سنگال مهم باشد.

در حاشیه مراسم Assises de l'économie که توسط اتحادیه ملی تجار، اپراتورها و سرمایه گذاران سنگال در ماه می گذشته در داکار برگزار شد، محمدرضا دهشیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال در مورد یک بازی دوستانه احتمالی بین دو کشور با می آگوستین سنقر رئیس فدراسیون فوتبال سنگال مذاکره کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار دوستانه خود بعد از قطعی کردن صعود به جام جهانی برابر الجزایر با نتیجه ۲ بر یک باخت و در ادامه باید برابر اروگوئه ( ۱ مهر ۱۴۰۱) قرار گیرد و در سومین دیدار نیز به مصاف سنگال خواهد رفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان