//
کدخبر: ۳۶۲۶۶۸ //
مارکوس سیلوا:

چیزی از لیورپول کم نداشتیم

مارکوس سیلوا، سرمربی پرتغالی فولام، مدعی شد تیمش نمایش خوبی در بازی برابر لیورپول ارائه داده است.

چیزی از لیورپول کم نداشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 فولام که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، در اولین مسابقه فصل در خانه پذیرای لیورپول بود و با ارائه نمایشی تحسین برانگیز، در نهایت به تساوی 2-2 در این بازی رسید. مارکوس سیلوا، سرمربی فولام در پایان این دیدار تاکید کرد لیورپول حریف قابل احترامی است، اما تیم تحت هدایت او در طول 90 دقیقه چیزی کمتر از حریف نداشته است.

مارکوس سیلوا گفت: "ما باید به لیورپول احترام بگذاریم، اما کارمان را انجام دادیم و به خودمان اعتماد داشتیم. در نیمه اول نمایش فوق العاده ای ارائه دادیم و روش کنترل بازی و مهار حملات حریف از سوی بازیکنان ما بسیار خوب بود. همچنین در طول نیمه دوم نیز با آنها برابر بودیم. البته لیورپول کیفیت بالای خود را فصول پیش به خوبی نشان داده است. ما به خودمان اعتماد داشتیم، در طول مسابقه به برنامه تیمی پایبند بودیم و سازماندهی فوق العاده ای را از ابتدا تا پایان این دیدار نشان دادیم. من می‌دانم که الکساندر میتروویچ کیفیت بالایی در زمین دارد و من اینجا هستم تا کاری کنم بازیکنانم بهترین عملکرد خودشان را ارائه دهد.

البته درخشش میتروویچ فقط معطوف به قدرت گلزنی این بازیکن نیست. او به شدت بازیکنان حریف را تحت پرس قرار می دهد و در کل عملکرد میتروویچ در بازی برابر لیورپول فوق العاده بود. او در دقیقه 70 می تواند توپ را گرفت و 30 یا 40 متر دوید و یک پنالتی گرفت. سبک بازی میتروویچ فوق العاده بود، او به خاطر عملکرد خوبش شایسته دو بار گلزنی بود و من واقعا برای این بازیکن خوشحالم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان