//
کدخبر: ۳۶۲۴۴۹ //

کاراگر:هیچ باشگاهی رونالدو را نمی‌خواهد، حتی یونایتد!

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که هیچ باشگاهی تمایلی به استفاده از کریستیانو رونالدو ندارد.

کاراگر:هیچ باشگاهی رونالدو را نمی‌خواهد، حتی یونایتد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تصمیم رونالدو برای جدایی از یونایتد همچنان یکی از سوژه‌های اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. 
علیرغم این که این بازیکن پرتغالی بار دیگر به تمرینات یونایتد برگشته و در دیدار دوستانه این تیم برابر رایو وایه‌کانو نیز به میدان رفت اما به نظر می‌رسد که تنش‌های زیادی در رابطه او با مدیران این باشگاه و حتی کادر فنی جدید وجود دارد. 
اریک تن‌هاخ در روزهای گذشته بارها روی این موضوع تاکید کرده که غیبت رونالدو در اردوی تمرینی پیش فصل باعث شده است که او از بقیه بازیکنان عقب باشد و باید خودش را به این مربی هلندی ثابت کند، صحبت‌هایی که احتمالا چندان به مذاق این بازیکن خوش نیامده است. 


کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره اتفاقات اخیر اظهار داشت:« من همیشه فکر می‌کردم رونالدو یک خرید عجیب است. همیشه این احساس را داشتم که چنین شرایطی پیش خواهد آمد، حتی با این که رونالدو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.»
او با اشاره به شرایط قرارداد این بازیکن اضافه کرد:« او قراردادی دو ساله بست که از نظر من عجیب بود و رسما نشان داد که هرگز حاضر نیست جانشین بازیکنی باشد. با این که همه ما می‌دانیم که هر بازیکنی در یک سن خاص دیگر بازیکن سابق نیست و او هم حالا در 37 یا 38 سالگی قرار دارد. او هنوز گلزن خوبی است اما  دیگر بازیکن سابق نیست.»
این مدافع سابق لیورپول درباره تلاش او برای جدایی گفت:« دیگر هیچ باشگاهی در اروپا خواهان جذب رونالدو نیست. شاید من اشتباه کنم اما به نظر نمی‌رسد که یونایتد و تن‌هاخ و حتی بازیکنان حاضر در رختکن این تیم هم علاقه‌ای به حفظ رونالدو در حال حاضر داشته باشند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان