//
کدخبر: ۳۶۲۲۷۱ //

ادعای خنده دار کنعانی درباره خودش و دوست صمیمی‌اش

مدافع تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر گفت: من به جرأت به شما می‌گویم شجاع خلیل‌زاده سرزن تر از هری کین است.

ادعای خنده دار کنعانی درباره خودش و دوست صمیمی‌اش
به گزارش فرتاک نیوز،

 کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در الاهلی قطر حضور دارند که در همین ارتباط گفت و گویی با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش و ایرانی الاهلی قطر داشته ایم که متن این گفتگو را در ادامه می خوانید:

اولین بازی ات در کنار شجاع خلیل‌زاده در لیگ ستارگان چطور بود؟

 اتفاقا هر دو بهترین بازیکن میدان شدیم! انصافا هر دو عالی ظاهر شدیم. ام صلال حملات زیادی روی دروازه ما داشت و مرتب فشارمی‌آورد. خوشحالم که امسال دوباره قرار است کنار شجاع خلیل‌زاده بازی کنم. ما از زمان بازی در پرسپولیس هماهنگی زیادی با یکدیگر داریم و همین مسئله کمک می‌کند عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

شما در تیم ملی ایران هم زوج مرکز خط دفاعی هستید. حالا می‌توان امیدوار بود تو و شجاع خلیل زاده در جام جهانی هم همین طور خوب ظاهر شده و اجازه ندهید حریفان به راحتی به تیم ملی ایران گل بزنند؟

 اول اینکه بازی کردن یا نکردن من نوعی بستگی به سرمربی تیم ملی دارد. دوم اینکه گل خوردن یا نخوردن یک تیم به همکاری همه اعضای آن تیم از درون دروازه تا نوک حمله بر می‌گردد و فقط محصول تلاش مدافعان نیست. سوم اما من و شجاع خلیل‌زاده انگیزه زیادی داریم و در کشور قطر میزبان جام جهانی کنار هم بازی می‌کنیم و دوست داریم دوتایی در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به قول معروف بترکانیم!

شما دو نفر خیلی هم با هم رفیق هستید. درست است؟

شجاع برادر بزرگ من است. خیلی مدافع فنی و خوبی است و از آن گذشته پسر مهربان و خوش قلبی است. من امسال خوشبخت بودم که او به تیم ما آمد چون در کنار شجاع خلیل‌زاده اصلا شما گذشت زمان را احساس نمی‌کنید.

شما هر دو سرزن هستید و در اولین دیدار جام جهانی قطر باید مقابل هری کین کاپیتان و مهاجم تیم ملی انگلیس بازی کنید که مهارت خیلی زیادی در سرزنی دارد. فکر می‌کنی بتوانید در مقابل او موفق ظاهر شوید؟

 من به جرأت به شما می‌گویم شجاع خلیل‌زاده سرزن‌تر از هری کین است. این حرف من کُری خوانی نیست چون چند سالی می‌شود کنار شجاع تمرین و بازی می‌کنم. او می‌تواند روی سر هر بازیکنی سر بزند و این خصلت ذاتی‌اش است.

نمی‌شود از تو سئوال کرد و چیزی در خصوص پرسپولیس نپرسید. نتیجه دیدار هفته اول پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن را چطور پیش بینی می‌کنی؟

 من یکی که اگر پرسپولیس جلوی رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کند باز پیش بینی می‌کنم پرسپولیس برنده می‌شود و این بار در دیدار با تیم خوب و سختکوش ذوب آهن باز حرف من همان است. ضمن احترام به تیم خوب آقا مهدی تارتار، پرسپولیس انشالله برنده این دیدار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان