//
کدخبر: ۳۶۲۲۳۸ //

جست‌وجوی رئال‌ مادرید برای مهاجمی جدید؛ آرام و بی‌دغدغه!

بورخا مایورال با انعقاد قراردادی دائمی با ختافه، رسما از رئال مادرید جدا شد.

جست‌وجوی رئال‌ مادرید برای مهاجمی جدید؛ آرام و بی‌دغدغه!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مارکا، پس از شکست در پرونده جذب کیلین ام‌باپه نام مهاجمان بسیاری به رئال مادرید لینک شده و اگرچه برخی با چاشنی اغراق همراه بوده‌اند، اما رئال واقعا به دنبال افزودن مهاجمی جدید به ترکیب است. البته باید در نظر داشت که آن‌ها هیچ عجله‌ای ندارند و ترجیح می‌دهند برای جرکتی درست، حتی تا ماه ژانویه نیز صبر کنند.

کریم بنزما بهترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و اگرچه رئال می‌داند داشتن جانشینی برای بلندمدت الزامی است، اما آن‌ها همچنان می‌توانند تا زمان باقی ماندن بنزما در این فرم زمان خریده و از پیدا کردن بهترین گزینه جانشین اطمینان حاصل کنند. آن‌ها می‌خواهند وارث تاج و تخت بنزما، مهاجمی برای آینده رئال باشد و از سرنوشت مهاجمانی که در طول این سال‌ها نتوانستند از عهده این مسئولیت برآیند، بگریزد.

ختافه با پرداخت 10 میلیون یورو به رئال‌مادرید، قراردادی 5 ساله با بورخا مایورال امضا کرد تا پرونده حضور او در رئال، در 25 سالگی بسته شود. لوکا یوویچ، جانشین 60 میلیون یورویی بنزما پس از تنها 3 گل به فیورنتینا رفته و ماریانو دیاز نیز با داشتن پیشنهادی جدی از سلتاویگو، به زودی بار سفر خواهد بست. به جرات می‌توان گفت، در سال‌های اخیر ناکامی هیچ‌کدام از این مهاجمان در زیر سایه درخشش بنزما، احساس نشده و رئال با آسودگی کامل آن‌ها را واگذار کرده است.

با این حال، مگر بنزما تا کجا قادر به ادامه این روند است؟ با در خاطر داشتن نسخه موفق زین‌الدین زیدان برای کریس رونالدو در دو فصل آخر، رئالی‌ها به خوبی می‌دانند برای بالا نگه‌داشتن بهره‌وری بنزما در سال‌های آتی، کنترل دقایق حضور او در میدان کلیدی خواهد بود. از طرفی، غیبت بنزما در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل قبل رئال (باخت 4 بر صفر ال‌کلاسیکو در برنابئو) نشان داد رئال حتی در روزهای مصدومیت بنزما نیز ایده مشخصی برای بازی بدون او ندارد.

در تابستانی که رئال آن را به آرام‌ترین شکل ممکن گذرانده، تقریبا تمامی منطبق با بازیکن مدنظر رئال به این باشگاه لینک شده‌اند؛ رئال اما آرامش خود را حفظ کرده و با دوری از شایعات، در حال جست‌وجوی بازیکنی متناسب با پروژه باشگاه است.

نگاه عمیق‌تر به آینده

قطعا رئال مادرید برای خرید مهاجم، به آینده نگاه خواهد کرد؛ اما در عین حال، آن‌ها به دنبال بازیکنی خواهند بود که بتواند در هنگام نیاز، به سرعت به ترکیب اصلی وارد شده و مسئولیت‌ها را به عهده بگیرد. تابستان قبل، خرید ادواردو کاماوینگا بیشتری به خریدی برای آینده شبیه بود اما رفته رفته و با رسیدن به مقاطع پایانی فصل، پختگی و مسئولیت‌پذیری کاماوینگا و آمادگی او برای رسیدن به ترکیب اصلی باشگاه اثبات شد.

در همین حال، هیاهوی ترکیب اصلی رئال را از توجه به آینده غافل نکرده و برای مثال، آن‌ها چندی قبل انریکه هرروی 17 ساله را از آینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفتند؛ مهاجم تیم ملی زیر 17 ساله‌های اسپانیا، که در ویارئال به شهرت رسید و رئال برای جذب او، بارسلونا و چلسی را شکست داد. هررو قرار است در تیم زیر 19 ساله‌های رئال (Juvenil A) به میدان برود.

بعد از هررو، نگاه رئال همچنان روی فوتبال آلمان باقی مانده و آن‌ها این‌بار به دنبال ایکر براوو، مهاجم 17 ساله لورکوزن هستند؛ مهاجمی که پس از یک دهه پرورش در لاماسیا، بارسا را ترک کرد و همین حالا بازی در بوندسلیگا را در کارنامه خود ثبت کرده است. او حالا برای پوشیدن پیراهن دشمن دیرینه، در مسیر بازگشت به اسپانیا قرار دارد.

هررو و براوو شاید استعدادهایی غیرقابل انکار باشند، اما رئال هم می‌داند که نیمکت‌نشینی برای آن‌ها در این سن امری منطقی نیست و آ‌ن‌ها باید مثل تجربه مایورال، دورانی را به شکل قرضی در باشگاه‌های دیگر بگذرانند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان