//
کدخبر: ۳۶۲۲۲۱ //

دو شرط مهاجم بارسلونا برای جدایی

پروسه جدایی ممفیس دیپای، مهاجم نیمکت نشین بارسلونا از این تیم آسان نخواهد بود.

دو شرط مهاجم بارسلونا برای جدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی 28 ساله، به خوبی می‌داند که دقایق زیادی در ترکیب بارسلونا در فصل 2022-2023 فرصت درخشش نخواهد داشت. این بازیکن که پس از انتقال آزاد در سال 2021 از المپیک لیون یک فصل را در بارسلونا سپری کرده، از شرایط خود را در این تیم رضایت دارد، اما متوجه شده که فصل بعد موقعیت چندانی برای حضور در زمین پیدا نمی‌کند. ممفیس دیپاس حالا هفتمین مهاجم تیم شده و بالاتر از او بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، پیر آمریک اوبامیانگ، عثمان دمبله، رافینیا، آنسو فاتی و فران تورس قرار دارند.

بارسلونا رقم فروش ممفیس دیپای را 20 میلیون یورو اعلام کرده است. اما او به باشگاه گفته برای جدایی از این تیم دو شرط دارد. اول اینکه این مهاجم هلندی می‌خواهد قراردادش را با بارسلونا فسخ کرده و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. او مدعی شده یک سال پیش بدون تمدید با لیون و رد پیشنهادهای دیگر، به‌صورت رایگان به نوکمپ آمده و حالا نیز باید با همین شرایط جدا شود.

نباید فراموش کرد قرارداد ممفیس دیپای با بارسلونا در سال 2023 تمام می‌شود و او می‌تواند در پایان قراردادش به‌صورت رایگان این تیم را ترک کند. این‌گونه این ستاره هلندی می‌تواند در تیم جدیدش دستمزد مورد نظر خود را دریافت کند. همچنین شرط دوم ممفیس دیپای انتقال به تیمی بزرگ به فصل بعد است. او حاضر نیست در باشگاهی بازی کند که فصل آتی در لیگ قهرمانان حاضر نیست و تنها انتقال به تیم‌هایی چون یوونتوس و تاتنهام را در فصل تابستان امسال قبول خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان