//
کدخبر: ۳۶۱۹۹۷ //
اختصاصی فرتاک ورزشی؛

بررسی ابعاد یک واگذاری جنجالی/سرنوشت انتقال امتیاز قشقایی به چادر ملو چه میشود؟

باشگاه چادر ملو یزد بعد از سالها با خرید امتیاز تیم فوتبال قشقایی قصد تیمداری در لیگ یک را دارد اما از همان روز اول اسیر حواشی بسیار شده است.

بررسی ابعاد یک واگذاری جنجالی/سرنوشت انتقال امتیاز قشقایی به چادر ملو چه میشود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اعلام عدم تیمداری باشگاه قشقایی،گویا مسولین باشگاه چادر ملو اردکان یزد برای خرید امتیاز این باشگاه وارد عمل شده و با مبلغ بالایی این امتیاز را خریده اند.تصمیم خرید امتیاز توسط یزدی ها نیز روایت بسیار جالبی دارد که به رسم امانت داری پیش فرتاک میماند.

قسمت عجیب ماجرا ورود سعید اخباری به عنوان سرمربی بوده در صورتی که این باشگاه هنوز چارت سازمانی خود را ارائه نداده و پست مدیر عامل خالی میباشد.

پس از تغییر و تحولات گسترده در راس باشگاه چادر ملو و مسائلی که برای تیم فوتبال این باشگاه پیش آمده؛مسولین این باشگاه تصمیم به انتخاب مدیر عامل و سپس انجام امور باشگاه فوتبال به وسیله ی وی میباشند.

دو نکته ی مهم در رابطه با اندر احوالات این باشگاه یزدی وجود دارد:

۱-به نقل از منابع فرتاک در یزد،تا کنون هیچ یک از قرارداد های سرپرست،کادر فنی و کادر بازیکنان به ثبت نرسیده است.زیرا مدیر عاملی وجود ندارد که بخواهد قرارداد ها را امضا کند.

۲-کادر فنی فعلی این باشگاه با تصمیم مدیر برکنار شده ی این تیم یزدی به روی کار آمده و احتمالا با روی کار آمدن مدیر عامل جدید،تغییرات گسترده در راس کادر فنی قریب الوقوع خواهد بود.

استان یزد بعد از سالها صاحب نماینده در لیگ یک شده اما حواشی انتخاب کادر فنی و سرپرستی این باشگاه در زمان مدیر برکنار شده ی قبلی کار را برای نماینده یزد بسیار دشوار کرده و شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی بازیکن در کرج مشغول تمرین کردن هستند و خود را تیم چادر ملو مینامند در صورتی که هیچ قراردادی امضا نکرده اند.

حال باید منتظر ماند و دید بخاطر این حواشی بوجود آمده ابتدا چه کسی مدیر عامل و بعد از آن تکلیف کادر فنی چه میشود؟

نظر شما چیست؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان