//
کدخبر: ۳۶۱۷۵۲ //

بحران در یوونتوس؛ مصدومیت یک هافبک دیگر

وستون مک‌کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

بحران در یوونتوس؛ مصدومیت یک هافبک دیگر
به گزارش فرتاک نیوز،

هنوز فصل فوتبال در ایتالیا شروع نشده که بحران مصدومیت در خط میانی و در اردوی یوونتوس، شرایط را برای مکس آلگری دشوار ساخته است. بیانکونری بامداد امروز در آخرین بازی تور پیش فصل خود با نتیجه 2-0 مقابل رئال مادرید شکست خورد و وستون مک‌کنی، هافبک جوان و آمریکایی یوونتوس این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

حالا نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شد وستون مک‌کنی نیز دچار آسیب دیدگی جدیدی شده و به علت دررفتگی شانه، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب این بازیکن مسابقات ابتدای فصل یوونتوس را از دست خواهد داد و نمی تواند در روزهای آغازین فصل تیمش را همراهی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که پل پوگبا، ستاره جدید این باشگاه نیز چند روز قبل مصدوم شد و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.  این هافبک فرانسوی روز دوشنبه تصمیم خواهد گرفت که آیا تحت عمل جراحی زانو قرار می گیرد یا خیر. در صورت رخ دادن این اتفاق، پل پوگبا جام جهانی قطر در اواخر امسال را از دست می دهد و تا سال 2023 از میادین دور خواهد بود. 

بدین ترتیب پیش از شروع فصل، یوونتوس دو هافبک مهم خود را فعلا از دست داده و در شرایط دشواری سال جدید را آغاز خواهد کرد. وستون مک‌کنی ابتدا با قراردادی قرضی در سال 2020 به یوونتوس پیوست و شش ماه بعد این انتقال دائمی شد. او در طول دو فصل حضورش در این باشگاه، 44 بازی انجام داده و پنج گل نیز به ثمر رسانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان