//
کدخبر: ۳۶۱۶۰۲ //

از ستاره جدید منچستریونایتد رونمایی شد (عکس)

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد امروز برای اولین بار با لباس این تیم به میدان رفت.

از ستاره جدید منچستریونایتد رونمایی شد (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

حدود یک سال پیش و در جریان رقابت های یورو 2020 حادثه ای عجیب برای کریستین اریکسن رخ داد و حتی این بازیکن فاصله ای تا مرگ نداشت. ستاره خلاق تیم ملی دانمارک در جریان دیدار این تیم مقابل فنلاند دچار حمله قلبی شد و در نهایت تلاش پزشکان باعث شد کریستین اریکسن از یک فاجعه بزرگ نجات پیدا کرده و دوباره شانس زندگی پیدا کند. بعد از فسخ قرارداد با اینتر به دلیل قوانین موجود در فوتبال ایتالیا، کریستین اریکسن یک نیم فصل درخشان را در تیم لیگ برتری برنت فورد سپری کرد و در نهایت این منچستریونایتد بود که موفق شد چند روز قبل انتقال این هافبک تکنیکی را نهایی کند.

حالا امروز شیاطین سرخ در دیداری دوستانه در کشور نروژ برابر اتلتیکومادرید قرار گرفتند و با گل دقایق پایانی ژائو فلیکس در این بازی شکست خوردند. کریستین اریکسن در این دیدار و در دقیقه 70 به جای آنتونی مارسیال وارد میدان شده و برای اولین بار در ترکیب تیم اریک تن هاخ قرار گرفت. حالا کریستین اریکسن بعد از این دیدار احساس خود را خوشایند توصیف کرد و مدعی شد خوشحال است که برای تیم جدیدش به میدان رفته است.

کریستین اریکسن بعد از اتمام مسابقه و در مصاحبه ای کوتاه گفت: "به نظر شرایط مناسب بود و حس و حال خوبی دارم. استقبال شگفت انگیزی از سوی هواداران اینجا در نروژ انجام شد. خوشحالم که اولین دقایق خود را در لباس منچستریونایتد را تجربه کردم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان