//
کدخبر: ۳۶۱۵۴۲ //

ساپینتو به دنبال خرید گزینه‌های داخلی و خارجی

ارزیابی عملکرد بازیکنان استقلال در اردوی ترکیه و ناکارآمدی خط حمله این تیم در چهار بازی دوستانه، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان را به تکاپو برای جذب بازیکن جدید انداخته است.

ساپینتو به دنبال خرید گزینه‌های داخلی و خارجی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استقلال تهران بعد از برگزاری یک اردو ۱۰ روزه در کشور ترکیه به تهران بازگشت تا خود را برای مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل بیست و دوم آماده کند. استقلال در دیدار نخست در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان مدعی است. بنا به اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال این دیدار روز جمعه ۲۱ مردادماه برگزار خواهد شد.

یکی از دغدغه های ریکاردو ساپینتو برای تقابل با زردپوشان دیار زاینده‌رود تقویت خط حمله استقلال است زیرا بنا بر برخی اخبار، ساپینتو از عملکرد مهاجمان در اردوی ترکیه رضایت نداشته و حتی ممکن است نام برخی از آنان را در لیست خروجی قرار دهد. تیم فوتبال استقلال با مهاجمانی مانند سجاد شهباززاده، کاوه رضایی و پیمان بابایی قرارداد امضا کرده و آرمان رمضانی و ارسلان مطهری نیز با آبی پوشان برای حضور در فصل بیست و دوم تمدید کردند.

حضور پنج مهاجم شناخته شده فوتبال ایران در ترکیب استقلال در حالی است که آنان در چهار بازی دوستانه اردوی ترکیه نتوانستند گلی را وارد دروازه حریفان کنند و این مهم به دغدغه بزرگ برای سرمربی پرتغالی تیم تبدیل شده است. نارضایتی مرد پرتغالی از خریدهای جدید استقلال در حالی است که از باشگاه خبر می‌رسد یکی از مهاجمان شناخته شده استقلال به دنبال فسخ قرارداد داخلی و حضور در تیم‌های دیگر است.

البته چهار مهاجم دیگر نیز شرایط بهتری ندارند و ممکن است ساپینتو به دنبال خرید گزینه‌های جدیدی از فوتبال ایران و خارج از کشور باشد.

دغدغه ساپینتو برای تقویت تمام خطوط استقلال در حالی است که مسوولان باشگاه بعد از پاسخ منفی محمد محبی به این تیم فعالیت نقل و انتقالات را تعطیل کرده و برخلاف باشگاهی مانند سپاهان اصفهان و تراکتور دیگر به دنبال خرید بازیکن نیستند. تعلل تیم نقل و انتقالاتی استقلال موجب شد تا سعید عزت‌اللهی نیز به احتمال فراوان به تبریز برود.

علی کریمی نیز در فوتبال ترکیه ماندگار شد و محمد نادری نیز با وجود پالس‌های مثبت تا کنون پیشنهادی از استقلالی‌ها نداشته است. این تیم حتی به مهدی قایدی که در امارات بدون تیم مانده هیچ پیشنهادی برای بازی در جمع آبی‌پوشان نداده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۵۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان