//
کدخبر: ۳۶۱۵۰۰ //

رونالدو به تمرین منچستریونایتد برگشت اما .../ کریستیانو به اولین هفته فصل می‌رسد؟

کریستیانو رونالدو با وجود نامشخص بودن آینده‌اش به تمرینات منچستریونایتد بازگشت.

رونالدو به تمرین منچستریونایتد برگشت اما .../ کریستیانو به اولین هفته فصل می‌رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

انتظار می‌رود که کریستیانو رونالدو دیدار دوستانه شیاطین سرخ مقابل اتلتیکو مادرید در روز شنبه را از دست بدهد، علی‌رغم اینکه صبح جمعه در کارینگتون دیده شد.

رونالدو به دلایل شخصی در تور یونایتد در تایلند و استرالیا شرکت نکرد اما در این مدت به تنهایی تمرین کرد و بدن خود را آماده نگه داشت. و حضور او در تمرینات نمی‌تواند گمانه‌زنی‌ها را در مورد انتقال احتمالی‌اش در تابستان امسال متوقف کند. نشریه «سان» به طور انحصاری در روز پنجشنبه فاش کرد که پیشنهاد یک باشگاه ناشناس روی میز است.

یک سال از قرارداد فعلی رونالدو باقی مانده است اما یونایتد این گزینه را هم دارد که قرارداد سوپراستارش را برای ۱۲ ماه دیگر تمدید کند. او مشتاق ادامه بازی در لیگ قهرمانان اروپا است، چیزی که منچستریونایتد نمی‌تواند ارائه دهد زیرا آنها فقط توانستند به لیگ اروپا راه پیدا کنند. با این حال، با دستمزد بالایی که دارد، مشخص نیست که کدام باشگاه‌ها او را جذب کنند. صحبتهایی در مورد پیوستنش به اتلتیکومادرید شنیده شد، اگرچه هواداران باشگاه لالیگایی به صراحت اعلام کردند که از فوق‌ستاره پرتغالی استقبال نمی‌کنند.

به گزارش نشریه «میل»، رونالدو هیچ نقشی در دیدار مقابل شاگردان دیگو سیمئونه، که در نروژ برگزار می‌شود، نخواهد داشت و در انگلیس می‌ماند تا روی تناسب اندام خود کار کند. اما او می‌تواند در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل یونایتد در روز یکشنبه، که در اولدترافورد به مصاف رایو وایکانو می‌روند، شرکت کند.

در همین حال، تصور می‌شود که اسپورتینگ لیسبون نیز در حال بحث بر سر انتقال قرضی این مهاجم باشد. اما اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد اصلاً از موضع خود مبنی بر اینکه رونالدو برای فروش نیست، پایین نیامده است.

اولین بازی فصل منچستریونایتد در لیگ برتر یکشنبه ۷ آگوست مقابل برایتون برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان