//
کدخبر: ۳۶۱۴۵۸ //

تیم‌های قبرسی به دنبال لژیونر ایرانی

وب سایت یونانی Sdna مدعی شد که دو تیم اومونیا و آپوئل به دنبال جذب کریم انصاری فرد هستند.

تیم‌های قبرسی به دنبال لژیونر ایرانی
به گزارش فرتاک نیوز،

وضعیت کریم انصاری فرد برای فصل آینده همچنان نامشخص است. یکی از کاپیتان های تیم ملی فوتبال ایران در برنامه های آ.ا.ک آتن جایی ندارد و جدایی او قطعی است. این بازیکن راهی اردوی تیمش در کشور هلند نشد و شماره کریم نیز به بازیکن دیگری داده شده است.

در هفته های گذشته نیز اخباری درخصوص ابراز علاقه چند تیم باشگاهی به این بازیکن منتشر شد. در خبرها آمده بود که لامیا 1964 تیمی که در لیگ برتر یونان حضور دارد و گراس هاپرز سوییس از جمله باشگاه هایی هستند که نسبت به خرید کریم انصاری فرد ابراز تمایل کرده اند. حتی از پرسپولیس نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی مهاجم تیم ملی یاد شد.

حالا وب سایت یونانی Sdna از تمایل دو رقیب همشهری در کشور قبرس به انصاری فرد خبر داده است. این رسانه در گزارش خود نوشته است: کاروان آ.ا.ک از هلند بازگشته و مرحله اصلی آماده سازی را به پایان رسانده است. اکنون این تیم به دنبال این موضوع است تا به نقل و انتقالات بعدی خود ادامه دهد.

این روند دو طرفه است، زیرا از یک طرف آ.ا.ک به دنبال بازیکنانی است که تیم را تقویت کنند و از طرف دیگر به دنبال حل و فصل پرونده های نامشخص بازیکنانی است که در برنامه های فصل بعد جایی ندارند. لو تالک و باکاکیس سخت ترین موارد هستند، در حالی که برای انصاری فرد و سینتوتا به نظر می رسد تحرکاتی برای جدایی وجود داشته باشد.

این موضوع درباره مهاجم ایرانی به شکل ویژه تری دنبال می شود. به نظر می رسد که راه حل برون رفت از این موضوع، از قبرس می گذرد. در روزهای گذشته نیز تماس هایی با تیم اومونیا 1964 گرفته شده بود. تیمی که به شدت به انصاری فرد علاقه مند است. این درحالی است که منابع آگاه به تازگی از ورود دو تیم آپوئل و اومونیا قبرس به پرونده جذب این مهاجم ایرانی خبر می دهند.

البته این موضوع بر سر اولویت انصاری فرد است. جایی که اولویت این بازیکن پیدا کردن یک باشگاه در یونان است و او سپس در اندیشه ترک کشور خواهد بود.

با این حال، آ.ا.ک خوشبین است که در نهایت راه حلی برای جدایی انصاری فرد پیدا شود و قرارداد «سنگین» دیگری که سالانه حدود نیم میلیون یورو برای تیم هزینه دارد، از حساب های باشگاه خارج شود.

لازم به ذکر است که فصل گذشته تیم آپوئل رتبه سوم جدول رده بندی لیگ قبرس را از آن خود کرد و اومونیا نیز در رتبه هفتم به کار خود پایان داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان