//
کدخبر: ۳۶۱۱۹۹ //

محرومیت ۹ ماهه در انتظار بازیکن دوپینگی آتالانتا

بازیکن تیم فوتبال آتالانتا که تست دوپینگش مثبت شده است، شاید به سبب این اتفاق فصل آینده را از دست بدهد.

محرومیت 9 ماهه در انتظار بازیکن دوپینگی آتالانتا
به گزارش فرتاک نیوز،

خوسه لوئیس پالومینو بازیکن تیم فوتبال آتالانتا که تست دوپینگش روز گذشته (سه‌شنبه) مثبت اعلام شد، ممکن است به خاطر این تخلف 9 ماه از شرکت در تمام مسابقات محروم شود.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا، در نمونه دوپینگ گرفته شده از مدافع میانی آرژانتینی 32 ساله وجود ماده ممنوعه کلوستبول متابولیتا که یک استرویید آنابولیک در فهرست سیاه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ( WADA ) است، تأیید شده و این بازیکن 32 ساله که اکنون به صورت موقت فعالیتش محدود شده است، امکان دارد که تا 9 دیگر هم نتواند به میادین بازگردد.

این اولین باری نیست این ماده در نمونه‌های گرفته شده از یک بازیکن یافت می‌شود، هر چند پیش از این هرگز سابقه نداشت که این اتفاق در نمونه‌‌گیری‌های ماه جولای رخ دهد، مقطعی که در آن تورنمنت‌های رسمی برگزار نمی‌شود.

سال 2018 فابیو لوچونی بازیکن تیم فروزینونه در سری B ایتالیا و یک سال بعد بنجامین موکولو از تیم پادوا به خاطر چنین موردی برای یک سال محروم شدند. همین اتفاق برای آندره اونانا سنگربان جدید اینتر زمانی که در آژاکس حضور داشت رخ داد و او 9 ماه محروم شد، البته در آن زمان اعلام شد که تست دوپینگ او به خاطر مصرف خودسرانه یک دارو به تجویر همسرش مثبت شده است.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۱۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان