//
کدخبر: ۳۶۱۱۰۵ //

رونالدو بایرن مونیخ را می‌خواهد، بایرن دیگری را!

کریستیانو رونالدو علاقه زیادی به انتقال به بایرن مونیخ دارد، اما این باشگاه آلمانی هنوز تمایلی به خرید این ستاره پرتغالی نشان نداده است.

رونالدو بایرن مونیخ را می‌خواهد، بایرن دیگری را!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از پایان یافتن تور آسیایی منچستریونایتد و بازگشت کاروان این باشگاه به انگلیس، کریستیانو رونالدو نیز به این کشور سفر کرده تا تکلیف فصل بعد خود را روشن کند. ستاره پرتغالی علاقه ای به ماندن در اولدترافورد ندارد و می خواهد فصل بعد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر تلاش زیادی برای انتقال موکلش به باشگاه بایرن مونیخ داشته، اما مدیران تیم آلمانی هنوز برای آغاز مذاکرات چراغ سبز نشان نداده اند.

به نظر می رسد دستمزد هنگفت کریستیانو رونالدو در سن 37 سالگی از دلایل اصلی عدم علاقه بایرن مونیخ به جذب این بازیکن باشد. همچنین آنها از همین حالا پروژه ای بزرگ را برای تابستان سال آینده برنامه ریزی کرده اند و قصد دارند هری کین، گلزن باتجربه و انگلیسی تاتنهام را جذب کنند. حتی اولیور کان نیز چندی قبل رسما این خبر را تایید کرد و البته این رفتار موجب خشم ارکان باشگاه انگلیسی از جمله آنتونیو کونته شد.

با توجه به اینکه مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند در پنجره تابستانی سال آینده هری کین را به خدمت بگیرند، تاتنهام می خواهد مذاکرات بر سر تمدید قرارداد این مهاجم گلزن و انگلیسی را سرعت بخشد. در واقع اسپرز نمی خواهد در شرایطی قرار بگیرد که شایعات در مورد آینده هری کین افزایش یابد و توافق با این بازیکن برای ماندن دشوارتر شود. قرارداد این ستاره 28 ساله در تابستان سال 2024 به اتمام می رسد و تاتنهام به زودی تلاش برای تمدید قرارداد را آغاز خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان