//
کدخبر: ۳۶۱۰۱۹ //

این پرسپولیسی را کسی دوست ندارد/ جدا شود بهتراست!

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست با ثبت تنها یک گل لیگ را به پایان رساند تا هجمه زیادی متوجه این انتقال باشد.

این پرسپولیسی را کسی دوست ندارد/ جدا شود بهتراست!
به گزارش فرتاک نیوز،

اکنون نیز در شرایطی که پرسپولیسی‌ها امیدوار به جذب دو مهاجم باکیفیت برای تقویت خط حمله خود هستند، هجمه‌ها علیه این بازیکن ازبکستانی افزایش یافته و نسبت به اشغال سهمیه لیست خارجی متحمل فشار دیگری شده است.اکنون اما مدیربرنامه این بازیکن مدعی است که آنها مشکلی برای جدایی احتمالی نخواهند داشت و شرزود با پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران نیز مواجه شده: هیچ مشکلی وجود ندارد. نه قرارداد شرزود ۲۰۰ هزار دلار است و نه مشکلی برای جدایی دارد. ما واقعا متوجه این حجم از انتقاد نمی‌شویم. او به دنبال تمرکز برای موفقیت در تیم جدیدش است و مسلما از بالاترین انگیزه نیز در این راه برخوردار است. خواسته کادرفنی برای ادامه همکاری بوده و شرزود با چهار پیشنهاد از تیم‌های ایرانی نیز مواجه شده.

وی درباره اینکه آیا جدایی احتمالی تمیروف با دریافت مطالباتی نیز همراه خواهد بود یا خیر گفت: نه، به هیچ وجه و این مشکل وجود نخواهد داشت. این موضوع را هم باید بگویم که شایعاتی نیز شده مبنی بر اینکه ادامه حضور شرزود مانع از انتقال احتمالی شیخ دیاباته است و من به عنوان مدیربرنامه شرزود مانع شده‌ام. باید بگویم که به هیچ عنوان اینطور نیست و بنده ایجنت شیخ دیاباته هم هستم و این انتقال هیچ مشکلی ندارد اگر پرسپولیس و کادرفنی‌اش بخواهد.

تمیروف اصلا بازیکن محبوبی بین پرسپولیسی ها نیست و هواداران این تیم خواستار جدایی این بازیکن هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان