//
کدخبر: ۳۶۰۸۶۲ //

اقدام جنجال رامین رضاییان در سپاهان/ ستاره پرحاشیه در اصفهان هم دردسرساز شد!

اقدام رامین رضاییان در صفحه اینستاگرامش، سوژه بحث هواداران سپاهان در کانالهای هواداری این تیم شده است

اقدام جنجال رامین رضاییان در سپاهان/ ستاره پرحاشیه در اصفهان هم دردسرساز شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سپاهان در شروع فصل نقل و انتقالات، مدافع راست ثابتش را از دست داد و دانیال اسماعیلی‌فر این تیم را به مقصد پرسپولیس ترک کرد. اما اصفهانی‌ها برای پر کردن جای خالی این بازیکن، به سراغ ستاره‌ای از پرسپولیس رفتند و رامین رضاییان را به خدمت گرفتند تا عملا جای دو مدافع راست در این دو باشگاه عوض شده باشد. رامین که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت، به تازگی تغییراتی در بخش " بیوی" صفحه اینستاگرامش ایجاد کرده که مهمترین آن قرار دادن یک قلب قرمز در صفحه‌اش است تا نشان دهد که او علیرغم جدایی اجباری از پرسپولیس و پیوستن به سپاهان، کماکان طرفدار تیم سابقش است.

هر چند رضاییان از قلب زرد هم در صفحه اینستاگرامش استفاده کرده اما برخی هواداران سپاهان نتوانسته‌اند وجود قلب قرمز در صفحه خرید جدیدشان را بپذیرند و به همین دلیل در یکی از کانال‌های هواداری سپاهان، شاهد انتقاد برخی از طرفداران این تیم از رضاییان هستیم.اما تعداد دیگری از هواداران سپاهان نظر متفاوتی نسبت به ماجرای قلب قرمز داشته و می‌گویند اگر رامین برای تیم جدیدش کم کاری نکند، قلب قرمز مشکلی نیست و مهم تعهد این بازیکن به تیم جدیدش است.

رامین رضاییان همچنین در بخشی از بیوی اینستاگرامش اعلام کرده صفحهای در توییتر و فیسبوک ندارد و به نظر می‌رسد که توییترش را غیرفعال کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان