//
کدخبر: ۳۶۰۶۷۴ //

ناراحتی سیتیزن‌ها از هالند؛ پس پیراهن سیتی کو؟

تصاویری که از ارلینگ هالند، خرید جدید منچسترسیتی، با پیراهن باشگاهی دیگر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد؛ هواداران سیتی را از او عصبانی کرده است.

ناراحتی سیتیزن‌ها از هالند؛ پس پیراهن سیتی کو؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ارلینگ هالند، ستاره نروژی، امسال تابستان با قراردادی 60 میلیون یورویی از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست. اما اخیرا تصویری از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که هالند را با پیراهن یک باشگاه دیگر نشان می‌داد؛ باشگاه کاونتری که پیراهنش همرنگ پیراهن منچسترسیتی است.

این اقدام هالند، هواداران سیتی را از او عصبانی کرده است. روز پنچ‌شنبه، روز تولد هالند بود و بسیاری از دوستان او در شبکه‌های اجتماعی به ستاره نروژی تبریک گفتند و برایش آرزوی موفقیت کردند. در یکی از تصاویر منتشر شده از هالند، او درحالی‌که با دوست خود روی یک میز نشسته پیراهن باشگاه کاونتری را به تن دارد.

تصویر جنجالی ارلینگ هالند با پیراهن کاونتری 

پیراهنی که همرنگ پیراهن منچسترسیتی است اما با کمی دقت مشخص می‌شود که هالند پیراهن تیمی دیگر را به تن دارد و نه تیمی که به آن پیوسته است.

باشگاه کاونتری این پیراهن آبی آسمانی را در فصل 2020-2021 به تن می‌کرد و هنوز مشخص نیست هالند در زمان گرفتن این عکس چرا پیراهن باشگاه کاونتری را به تن کرده است.

این در حالی است که ارلینگ هالند، در زمان پیوستن به منچسترسیتی، مدعی شد حتی قبل از پیوستن به این تیم، هوادار سیتی بوده چرا که پدرش سابقه بازی در تیم آبی شهر منچستر را داشته است.

هالند در این‌باره گفته بود:" من در انگلیس به دنیا آمدم و در تمام عمرم هوادار سیتی بودم چرا که پدرم آلف-اینگه برای سیتی بازی می‌کرد. من چیزهای زیادی درباره باشگاه می‌دانم و احساس می‌کنم به خانه خودم برگشته‌ام. شکی نیست که از زمان پدرم تا امروز خیلی چیزها عوض شده ولی علاقه من به سیتی همان است که در کودکی‌ام بود".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان