//
کدخبر: ۳۶۰۵۰۶ //

بارسا قطع امید کرد؛ ستاره فرانسوی به چلسی می‌رود

به نظر می‌رسد که بارسلونا دیگر امیدی به جذب ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا، ندارد."، کنده یکی از جذاب‌ترین بازیکنان در این پنجره نقل و انتقالاتی است و بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی شرایط او را زیر نظر داشتند. از مدت‌ها پیش صحبت‌های زیادی درباره علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن مطرح شده بود اما مذاکرات برای انتقال او به نوکمپ به نتیجه خاصی نرسید. از سوی دیگر چلسی نیز به صورت جدی در پی خرید این مدافع فرانسوی بود و اصلی‌ترین رقیب بارسا در این پنجره تابستانی به حساب می‌آمد. در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی مدعی شده بودند که آبی‌های لندن موفق شدند نظر مساعد مدیران سویا را جلب کنند و مذاکرات برای انجام این انتقال وارد مرحله نهایی شده است. حالا به نظر می‌رسد که این موضوع از سوی باشگاه بارسلونا نیز پذیرفته شده است. یکی از هواداران بارسلونا که در لاس وگاس حاضر است از خوان لاپورتا پرسید که آیا این باشگاه موفق به جذب ژول کنده خواهد شد یا خیر و رییس بارسا در پاسخ گفت:« نه، او به زودی قراردادی را با چلسی امضا خواهد کرد.» گفته می‌شود پیشنهاد چلسی برای جذب کنده 55 میلیون پوند بوده و او قرار است قراردادی پنج ساله را با چلسی به امضا برساند. بارسا قصد داشت بازیکنانی مانند ممفیس دیپای را که در فهرست مازاد این تیم قرار گرفته وارد مذاکره با سویا کند اما آنها تصمیم گرفتند پیشنهاد مالی بهتر چلسی را برای فروش ستاره تیم‌شان قبول کنند.

بارسا قطع امید کرد؛ ستاره فرانسوی به چلسی می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

کنده یکی از جذاب‌ترین بازیکنان در این پنجره نقل و انتقالاتی است و بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی شرایط او را زیر نظر داشتند. 
از مدت‌ها پیش صحبت‌های زیادی درباره علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن مطرح شده بود اما مذاکرات برای انتقال او به نوکمپ به نتیجه خاصی نرسید. 
از سوی دیگر چلسی نیز به صورت جدی در پی خرید این مدافع فرانسوی بود و اصلی‌ترین رقیب بارسا در این پنجره تابستانی به حساب می‌آمد.
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی مدعی شده بودند که آبی‌های لندن موفق شدند نظر مساعد مدیران سویا را جلب کنند و مذاکرات برای انجام این انتقال وارد مرحله نهایی شده است. 


حالا به نظر می‌رسد که این موضوع از سوی باشگاه بارسلونا نیز پذیرفته شده است. یکی از هواداران بارسلونا که در لاس وگاس حاضر است از خوان لاپورتا پرسید که آیا این باشگاه موفق به جذب ژول کنده خواهد شد یا خیر و رییس بارسا در پاسخ گفت:« نه، او به زودی قراردادی را با چلسی امضا خواهد کرد.»
گفته می‌شود پیشنهاد چلسی برای جذب کنده 55 میلیون پوند بوده و او قرار است قراردادی پنج ساله را با چلسی به امضا برساند. 
بارسا قصد داشت بازیکنانی مانند ممفیس دیپای را که در فهرست مازاد این تیم قرار گرفته وارد مذاکره با سویا کند اما آنها تصمیم گرفتند پیشنهاد مالی بهتر چلسی را برای فروش ستاره تیم‌شان قبول کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان