//
کدخبر: ۳۶۰۱۷۷ //

تمام مصاحبه جنجالی طارمی علیه اسکوچیچ را ترجمه کردند

بعد از مصاحبه جنجالی مهدی طاریم با عادل فردوسی پور همه در انتظار تصمیم سرمربی کروات تیم ملی در خصوص ستاره تیم ملی هستند.

تمام مصاحبه جنجالی طارمی علیه اسکوچیچ را ترجمه کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

هیچ بعید نیست دراگان اسکوچیچ پس از حضور در تهران یا طی مصاحبه‌ای در خارج از کشور مدعی شود مصاحبه مهدی طارمی با عادل فردوسی‌پور را ندیده و ترجیح دهد بدون توجه به این مسائل، روند آماده‌سازی تیم ملی را دنبال کند ولی واقعیت چیز دیگری است. طبق اخباری که از داخل فدراسیون به گوشمان رسیده، اتفاقاً همه مصاحبه مهدی طارمی برای سرمربی کروات تیم ملی ترجمه شده و حالا به طور کامل او می‌داند لژیونر موفق فوتبال ایران چه انتقادات تندی را علیه خودش و سبک برگزاری اردوهای تیم ملی مطرح کرده است. از دعوت حدود ۵۰ بازیکن گرفته تا داستان شب بیداری ملی‌پوشان و البته ترجمه مصاحبه گذشته او پیرامون تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی توسط یک سرمربی کروات! اسکوچیچ حالا کاملاً می‌داند طارمی چه نگاهی در مورد او دارد. البته با توجه به شناختی که از این مربی داریم بسیار بعید به نظر می‌رسد مهدی طارمی حتی با وجود این حرف‌هایی که زده، از جمع ملی‌پوشان کنار گذاشته شود و به احتمال فراوان در جام جهانی هم حاضر خواهد بود.

اسکوچیچ فردا در تهران؟

سرمربی خبرساز و پرحاشیه تیم ملی احتمالاً فردا به تهران باز می‌گردد. دراگان اسکوچیچ که هفته گذشته برای پیگیری شرایط و آینده کاری خود سفری یک روزه به تهران داشت، حالا پس از تصمیم هیأت رئیسه مبنی بر ابقا او می‌خواهد به تهران بیاید تا کارهای مربوط به اردوی شهریور ماه تیم ملی را سر و سامان بدهد. او همچنین باید برای بازی تدارکاتی مهرماه و روزهای منتهی به جام جهانی نیز برنامه‌ریزی کند. این طور که مقامات فدراسیون می‌گویند، اسکوچیچ فردا وارد تهران می‌شود و روز شنبه جلسه‌ای را با میرشاد ماجدی برگزار می‌کند تا هماهنگی‌های لازم برای ادامه کار صورت بگیرد.

البته همه این اتفاقات در حالی قرار است رخ بدهد که هنوز هم یک عده می‌گویند با وجود تأیید هیأت رئیسه کنونی مبنی بر ادامه همکاری با مرد کروات، سرمربی تیم ملی احتمال دارد پس از برگزاری انتخابات روز هشتم شهریور و روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون عوض شود.

ارتباطات محدود می‌شود؟

 اختلافات و دودستگی در تیم ملی هر روز عیان‌تر شده و بخش‌های جدیدی از آن توسط اهالی فوتبال بیان می‌شود. کمیته فنی با صراحت می‌گوید اسکوچیچ را برای هدایت تیم ایران در جام‌جهانی تأیید نمی‌کند و مهدی طارمی با قاطعیت از بی‌نظمی در اردوهای تیم ملی صحبت می‌کند ولی در نقطه مقابل تعدادی از ملی‌پوشان هم قاطعانه حامی سرمربی کروات هستند و هیأت رئیسه فدراسیون نیز می‌گوید با این مربی به جام جهانی می‌رویم! همه این موارد یعنی اینکه داستان‌ها و حاشیه‌ها طی روزها و ماه‌های آینده هم می‌تواند ادامه پیدا کند و به همین خاطر قرار شده دراگان اسکوچیچ پس از حضور در ایران ارتباطات خود را در فدراسیون محدود کند و فقط با میرشاد ماجدی و یکی، دو مسئول دیگر در تماس باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان