//
کدخبر: ۳۶۰۱۴۱ //

این استقلالی توجهی به شایعات نقل‌و‌انتقالات ندارد

آرش رضاوند که بحث جدایی او از استقلال این روزها بیش از پیش به گوش می رسد، تمرکزش را روی تمرینات گذاشته است.

این استقلالی توجهی به شایعات نقل‌و‌انتقالات ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

استوری های امروز آرش رضاوند حسابی سر و صدا به پا کرد. بازیکنی که نیم فصل لیگ قبل راهی فولاد شد و حسابی مورد توجه جواد نکونام قرار گرفت و اکنون با پایان قرارداد قرضی اش، به استقلال بازگشته است.

این بازیکن به یکی از سوژه های نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایرانی تبدیل شده است. در این مورد هیچ شکی وجود ندارد که نکونام اعتقاد ویژه ای به سبک بازی رضاوند دارد و از مدیران باشگاه درخواست کرده است تا او را به فولاد بیاورند ولی درخواست سنگین آبی ها مانع از این انتقال شده است.

صبح امروز بود که رضاوند با انتشار یک استوری با پیراهن فولاد، به شایعات حضورش در این تیم دامن زد اما پس از لحظاتی عکسی با لباس استقلال به اشتراک گذاشت و حتی استوری نخست را نیز پاک کرد اما این مسئله نیز باعث نشده تا اخبار پیرامون آینده این بازیکن به پایان برسد.

رضاوند امروز به صورت سفت و سخت در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد تا نشان دهد هر تصمیمی که ساپینتو و مدیران باشگاه برای او بگیرند، آماده پذیرش آن است حتی اگر این تصمیم به ماندن او در جمع آبی ها ختم شود.

به هر شکل گزینه مشترک مورد نظر استقلال و فولاد این روزها بی توجه به حواشی، تمریناتش را در آنکارا ترکیه ادامه می دهد و باید دید بالاخره فصل بعد او را با لباس آبی خواهیم دید یا قرمز.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان