//
کدخبر: ۳۵۹۹۵۴ //
فکر نمی‌کنم به اردوی خارجی برویم

سیامک نعمتی: بازیکنان بسیار خوبی آمده‌اند/فصل قبل خیلی مشکل داشتیم

سیامک نعمتی می‌گوید باشگاه با پرداخت مطالبات آرامش ذهنی بازیکنان را فراهم می‌کند.

سیامک نعمتی: بازیکنان بسیار خوبی آمده‌اند/فصل قبل خیلی مشکل داشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیامک نعمتی در اولین مصاحبه این فصل خود در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: امیدوارم هرروز خبرنگاران و هواداران را ببینیم. خداراشکر امسال نسبت به فصول قبل با قدرت شروع کردیم و شرایط تیم خوب است و امیدوارم با این روند آماده فصل خیلی جذاب لیگ بشویم.

هافبک راست پای پرسپولیس در مورد برگزاری اردوی خارجی اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم قرار نیست به اردوی خارجی برویم اما ما تابع تصمیم باشگاه و کادرفنی هستیم.

این بازیکن در خصوص شرایط مالی پرسپولیس گفت: شرایط مالی بحث گلایه نیست و بحث انتظار از مدیریت باشگاه است که فصل تمام شده و ما ۲۰-۳۰٪ طلب داریم و انتظار داریم باشگاه این رقم را پرداخت کند تا ما از نظر ذهنی هم آماده لیگ برتر شویم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون تغییرات در تیم عنوان کرد: بازیکنان خوبی جذب پرسپولیس شدند و امیدوارم خودشان را نشان بدهند. مربی بدنساز و مربی گلرهای جدید هم آمدند. جا دارد از آقای رحیم‌پور و فنایی تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. فکر کنم کادرفنی خوبی داریم و اضافه شدن آقا سید هم خیلی به بچه‌ها کمک می‌کند.

نعمتی راجع به جدایی مطهری نیز اظهار داشت: حمید مطهری خیلی برای این تیم زحمت کشید و سال اول سرمربیگری ایشان است و امیدوارم موفق باشند. شخصیت بزرگی داشتند و امیدوارم موفق باشند.

هافبک سرخپوشان در خصوص نیاز برگزاری اردو توضیح داد: شرایط اردویی بستگی به کادرفنی پرسپولیس و مدیریت دارد و ما بازیکن هستیم و نباید نظر بدهیم. اما نیاز هر تیم است به اردو برود و بحث یکدلی اعضای تیم است. اما ما مطیع کادر هستیم و چه برویم و چه نرویم با قدرت لیگ را شروع خواهیم کرد.

او در مورد ناکامی پرسپولیس در کسب قهرمانی لیگ بیست و یکم گفت: من چندین سال اینجا هستم اما پارسال ما خیلی مشکلات داشتیم و امسال اگر مشکلات مالی حل شود و از نظر ذهنی بچه‌ها به هم نریزند حتما در هر دو جام قهرمان خواهیم شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان