//
کدخبر: ۳۵۹۸۶۳ //

ترابیان: بازگشت تاج؟ آدم عاقل از یک سوراخ چند بار گزیده نمی‌شود

رئیس پیشین کمیته‌های فوتبال و بین‌الملل فدراسیون فوتبال در واکنش به ثبت نام مهدی تاج در انتخابات گفت: گذشته‌ی افراد گویای همه چیز است.

ترابیان: بازگشت تاج؟ آدم عاقل از یک سوراخ چند بار گزیده نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس ترابیان درباره وضعیت بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من سؤالی طرح کردم که چرا هیچ چیز در فوتبال ما سر جای خودش نیست؟ بعد به چند پاسخ رسیدم؛ اول اینکه اثرات موجود «لُمپنیسم» خیلی به ما ضربه زد و هنوز هم این موضوع در ابعاد خودش در حال نقش‌آفرینی است. موضوع بعد مدیریت و عدم شایسته‌ سالاری در فوتبال ماست. متأسفانه آدم می‌بیند کسانی که در اندازه کارشان نیستند توسط مجمعی که اشتباهات زیادی دارد به کار گرفته شدند و معضل عدم شایسته سالاری را هم به فوتبال ما تزریق کردند.

وی ادامه داد: از مجمع توقع دارم که کمی عُقلایی‌تر فکر کنند؛ باند و بازندبازی نباشد، از قبل نپزند و بعد به مجمع ببرند! اول در مجمع صحبت‌ها را بشنوند و بعد تجربه و سوابق را بررسی کنند که چه کسی چه کارهایی انجام داده و سپس رأی بدهند تا عدم شایسته‌سالاری باب نشود. مسئله سوم عدم وجود تخصص در خیلی از مدیران فوتبالی است. فکر می‌کنیم چون فلانی آدم معروفی است می‌تواند بیاید و بعد فوتبال را یک بازی ببیند؛‌ فوتبال یک بازی نیست و یک تخصص و صنعت است. در فدراسیون اخیر افرادی که تخصص نداشتند را دیدیم و نتیجه‌اش این اتفاقات شد. مثلاً در تیم‌های پایه در فوتبال و فوتسال هیچ اقدامی نشده و این هم به دلیل عدم وجود تخصص و تجربه است.

رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متأسفانه دخالت‌های افراد غیر فوتبالی‌ هم زیاد شده و خیلی راحت در مورد موارد بسیار مهم فوتبال تصمیم‌گیری می‌کنند. مدیریت فوتبال به دلیل ضعفی که دارد این تصمیمات را قبول می‌کند.

ترابیان درباره ثبت‌نام مهدی تاج در انتخابات فدراسیون و انتقاد اهالی فوتبال از بازگشت مسببان قرارداد ویلموتس به فدراسیون فوتبال عنوان کرد: راجع‌ به افراد نظر صریح نمی‌دهم ولی به هر حال گذشته‌ی افراد گویای همه چیز است. آدم عاقل که از یک سوراخ چند بار گزیده نمی‌شود. به خاطر همین روی نقش مجمع تأکید کردم که باید در انتخاب خود دقت کنند. مجمع یک مأموریت و وظیفه خیلی مهم بر عهده دارد و باید به کسی رأی بدهد که مشکلات را از پیش‌رو بردارد. برای این فوتبال زحمت کشیده شده و ما نباید سکوت کنیم. 35 سال است که چنین تیم ملی خوبی نداشتیم؛ اگر به موقع به این تیم ملی رسیدگی می‌شد و بازی تدارکاتی داشتیم قطعاً این تیم ایران یک معضل بزرگ برای انگلیس و آمریکا می‌شد، اما با این وضعیت نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 
 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان