//
کدخبر: ۳۵۹۸۰۴ //

لیگ ملت‌های والیبال| تیم ملی ایران راهی بولونیا شد

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ شهر گداسنک لهستان را ترک کرد و راهی بولونیا در ایتالیا شد.

لیگ ملت‌های والیبال| تیم ملی ایران راهی بولونیا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان یکشنبه 19 تیر به پایان رسید و هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

مرحله نهایی این رقابت‌ها از روز چهارشنبه 29 تیر در شهر بولونیا در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و پس از برگزاری هشت دیدار در چهار روز مسابقات با معرفی تیم‌های برتر در روز یکشنبه دوم مرداد ماه به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (یکشنبه - 26 تیر) بعد از صرف صبحانه در هتل، شهر گداسنک لهستان را ترک کرد و راهی بولونیا در کشور ایتالیا شد.

ملی‌پوشان کشورمان ساعت 14:30 از فرودگاه گدانسک راهی فرانکفورت آلمان خواهند شد و بعد از چند ساعت توقف در این شهر به سمت بولونیا پرواز خواهند کرد.

بر اساس برنامه پروازی، تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 به وقت محلی وارد فرودگاه بولونیا خواهد شد و در هتل ساویا رجنسی این شهر اسکان خواهند یافت.

شاگردان بهروز عطایی از فردا (دوشنبه - 27 تیر) آخرین مرحله از تمرینات وزنه و توپی خود را آغاز خواهند کرد و ساعت 23:30 روز پنجشنبه 30 تیر ماه به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان می‌روند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان