//
کدخبر: ۳۵۹۲۸۱ //

تنش در PSG؛ نیمار بدجور حال امباپه را گرفت! (عکس)

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد دست کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، توسط نیمار رد می‌شود.

تنش در PSG؛ نیمار بدجور حال امباپه را گرفت! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته های اخیر و بعد از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، اخبار زیادی در مورد اختلاف این ستاره فرانسوی با نیمار و تمایل او به جدایی گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال از این باشگاه منتشر شد. حالا تمرینات پیش فصل زیر نظر کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن شروع شده و برخی تصاویر موید آن است که اوضاع چندان در رختکن این باشگاه مساعد نیست. 

در این ویدئو، کیلیان امباپه دستانش را به سمت نیمار دراز کرد تا تمرینات بدنسازی و کششی را همراه با او انجام دهد، اما ستاره برزیلی دست او رد کرده و تمایلی به همراه شدن با امباپه نشان نداد. در ادامه یکی از دستیاران سرمربی جدید پاری سن ژرمن مجبور شد به امباپه نزدیک شود تا ملی پوش فرانسوی بدون یار نماند. اما جالب اینجاست نیمار با دیدن لیونل مسی بلافاصله رفتار خود را به کلی تغییر داد و با رفیق شفیق خود تمرینات کششی را از سر گرفت.

به نظر می رسد رابطه دوستانه امباپه و نیمار پس از تمدید قرارداد این ستاره فرانسوی به بدترین حالت ممکن خود رسیده است. حتی چندی قبل نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد تمایل شدید کیلیان امباپه به جدایی نیمار باعث واکنش لیونل مسی نیز شده و رابطه بین ستاره فرانسوی پاریس و مسی نیز چندان درخشان و خوب نیست. بی تردید این دلخوری های گاه و بیگاه در طول فصل و در مسابقات حساس به شدت به ضرر پاری سن ژرمن تمام خواهد شد.

تمرینات آماده سازی PSG برای فصل جدید شامل یک بازی دوستانه برابر تیم روئن در تاریخ 15 ژوئن و پس از آن یک تور تابستانی در ژاپن از 16 ژوئن است. اولین بازی رسمی پاری سن ژرمن زیر نظر کریستوف گالتیه نیز در سوپرکاپ فرانسه و در 31 ژوئن برابر نانت انجام خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان