//
کدخبر: ۳۵۹۲۱۹ //

آخرین پیشنهاد اسدی به پرسپولیس چقدر بود؟

رضا اسدی فصل آینده را در تیمی به غیر از پرسپولیس توپ خواهد زد.

آخرین پیشنهاد اسدی به پرسپولیس چقدر بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا اسدی  در تابستان گذشته به پرسپولیس آمد ولی آنطور که باید و شاید نتوانست هواداران و کادرفنی این تیم را راضی کند. اسدی با وجود اینکه در اکثر بازی های فصل نیمکت نشین بود، آمار خوبی در پرسپولیس ثبت کرد و موفق شد در فصل  قبلی ۴ گل بزند و ۳ پاس گل هم بدهد. در پایان لیگ بیست و یکم قرارداد اسدی با پرسپولیس به پایان رسید ولی این بازیکن در ابتدا در لیست تمدیدی های پرسپولیس قرار نداشت.

پرسپولیس در پست اسدی با سرلک تمدید کرد و کامیابی نیا را هم در اختیار دارد، با این حال این تیم بازهم نیاز به یک هافبک دفاعی در طول فصل خواهد داشت. گل محمدی برای این پست چند گزینه را در نظر گرفته بود ولی باشگاه پرسپولیس نتوانست هیچکدام از این نفرات مدنظر یحیی را به خدمت بگیرد.

از همین رو گل محمدی خواهان ماندن اسدی شد و به مدیران پرسپولیس هم اعلام کرد که شرایط را برای تمدید با اسدی فراهم کنند.

مدیران پرسپولیس هم طی روزهای گذشته چند  جلسه با مدیربرنامه های اسدی برگزار کردند ولی هیچ توافقی حاصل نشد. باشگاه پرسپولیس قصد داشت به مقدار قابل توجهی  قرارداد اسدی را نسبت به فصل قبل کاهش دهد ولی اسدی و مدیربرنامه هایش زیر بار این موضوع نرفتند.

در نهایت هم این بازیکن بعد از عدم توافق با پرسپولیس با انتشار یک پست اینستاگرامی و با ناراحتی زیاد از پرسپولیس جدا شد. مشکل اصلی بر سر راه تمدید قرارداد اسدی ، پیشنهاد مالی بسیار پایین باشگاه پرسپولیس به این بازیکن بود.

با وجود اصرار گل محمدی برای تمدید قرارداد با اسدی ، مدیران پرسپولیس به اسدی اعلام کردند به دلیل عملکرد نه چندان خوب در فصل قبل باید با نصف قرارداد سال گذشته تمدید کنی. موضوعی که اسدی و مدیربرنامه اش زیر بار آن نرفتند و این بازیکن از پرسپولیس جدا شد.

آنطور که شنیدیم اسدی ابتدا به مدیران پرسپولیس اعلام کرد حاضر است با ۲۰ درصد افزایش قرارداد نسبت به سال گذشته ، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند ولی این موضوع با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

در آخرین جلسه بین مدیربرنامه های اسدی و مدیران پرسپولیس ، این بازیکن حتی حاضر شد با همان مبلغ سال قبل و بدون افزایش قرارداد با پرسپولیس تمدید کند ولی آخرین پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن ۶ میلیارد بود. در نهایت دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و برخلاف میل باطنی اسدی و همچنین یحیی گل محمدی شماره ۸ سرخ پوشان از این تیم جدا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان