//
کدخبر: ۳۵۹۲۱ //

چشمی و باقری گزینه‌های موقت دفاع استقلال

دو هافبک دفاعی جوان آبی ها در تمرینات این تیم حضور در پست دفاع میانی را تمرین می کنند.

 چشمی و باقری گزینه‌های موقت دفاع استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 تمرینات تاکتیکی استقلالی ها در پیش فصل در کنار تمرینات بدنسازی آغاز شده و آبی پوشان در روزهای گذشته برای دقایقی فوتبال درون تیمی و یا تمرینات تاکتیکی گروهی نیز برگزار کردند.

استقلال در حالی این تمرینات را برگزار می کند که مجید حسینی تنها مدافع تخصصی این روزهای تمرین استقلال است و در غیاب پادوانی، رابسون و مگویان و البته عظیم گوگ مدافع جوان فصل گذشته ی این تیم استقلالی ها هیچ مدافعی را در اختیار ندارند. به همین دلیل علیرضا منصوریان در تمرینات دو روز گذشته ی خود از روزبه چشمی و فرشید باقری در پست دفاع وسط به صورت موقت بهره برده است.

چشمی در تیم ملی امید تجربه ی حضور در پست مدافع مرکزی را دارد و در لیگ پانزدهم نیز با پیراهن استقلال دو دیدار در این منطقه از زمین برای مظلومی به میدان رفت. البته جا به جایی میان پست هافبک دفاعی و مدافع میانی اتفاقی قابل پیش بینی و متداول در فوتبال است اما در بسیاری از مواقع انتظارات کادرفنی با این جا به جایی برآورده نمی شود.

فرشید باقری نیز در تمرین روز سه شنبه استقلال حضور در پست مدافع میانی را تجربه کرد. باقری البته در استقلال هیچگاه در این منطقه از زمین به میدان نرفته اما منصوریان روی او نیز برای این پست نظر دارد تا شاید در صورت عدم جذب بازیکنان جدید، چشمی و باقری در بعضی مسابقات یک خط عقب تر از پست مورد علاقه ی خود به میدان بروند.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان