//
کدخبر: ۳۵۹۱۳۳ //

پرسپولیس و استقلال به لیگ دو می‌روند؟

درحالی‌که زمزمه‌هایی از تیم‌داری استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال زنان به گوش می‌رسد، حضور این دو تیم در لیگ برتر نمی‌تواند کار آسانی باشد.

پرسپولیس و استقلال به لیگ دو می‌روند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها اخبار مربوط به تیم داری استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بانوان بیش از پیش به گوش می‌رسد و همین موضوع باعث شده تا با دقت بیشتری به جزئیات حضور این دو باشگاه در عرصه فوتبال زنان بپردازیم.
آیا ممکن است این دو تیم در فصل آتی لیگ برتر تیم‌داری کنند؟ 
طبق قوانین و مقررات سازمان لیگ فوتبال هر باشگاهی برای حضور در فوتبال زنان باید از لیگ دو شروع کند و امکان تیم داری به‌طور مستقیم از لیگ برتر وجود ندارد مگر در یک مورد و آن هم خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری است.
به‌طور مثال تیم ملی‌پوشان شهرکُرد که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند تصمیم به فروش امتیاز خود می‌گیرد و در این صورت نه تنها استقلال و پرسپولیس بلکه هر مالک دیگری که بتواند تعهدات لازم را انجام دهد می‌تواند امتیاز تیم مورد نظر را خریداری کند.
بدین ترتیب سازمان لیگ هیچ امتیاز منحصر به فرد و ویژه‌ای را برای حضور دو تیم پُرطرفدار پایتخت در فوتبال بانوان در نظر ندارد و حضور آنها در لیگ برتر با خرید امتیاز تیم لیگ برتری و پیمودن مسیر قانونی بلامانع است و در غیر این‌صورت این دو تیم باید تیم داری را از لیگ دو شروع کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان