//
کدخبر: ۳۵۹۰۰۱ //

مروری بر نقل و انتقالات فولاد؛ درخشش در سکوت

فولاد خوزستان در سکوت خبری تیم قدرتمندی را برای فصل جدید آماده کرده است.

مروری بر نقل و انتقالات فولاد؛ درخشش در سکوت
به گزارش فرتاک نیوز،

فولاد خوزستان یکی از تیم‌هایی است که قرار است احتمالا یکی از اضلاع نبرد قهرمانی لیگ برتر را تشکیل بدهد. قرارداد بلند مدت نکونام با این تیم و برنامه‌هایی که تبیین کرده، نشان از اهداف بزرگ او در خوزستان دارد. آن‌ها برای رسیدن به این هدف در فصل نقل‌و‌انتقالات یکی از تیم‌های پرکار و پرخبر بودند و فعالیت زیادی در زمینه جذب بازیکن داشتند. البته از آن سو هم تعداد جداشده‌‍‌های این تیم کم نبود تا با تیمی تقریبا جدید در لیگ بیست‌ودوم مواجه باشیم.

مهم‎‌ترین جداشده فولاد لوسیانوپریرا است. بازیکنی که رفتن او میانگین سنی تیم فولاد را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. احتمالا خریدهای نکونام در فاز هجومی پریرا را به این نتیجه رساند که جداشدنش تصمیم بهتری برای احتمالا آخرین سال فوتبالی‌اش خواهد بود. همکاری فولاد و لوسیانو پریرا 6 فصل به طول انجامیده که رکوردی جالب برای این بازیکن است. ساسان حسینی هم از جداشده‌های فولاد بود. بازیکنی که در لیگ بیستم یکی از مهره‌های خوب لیگ بود و زیرنظر مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان آمار بسیار خوبی داشت اما در این فصل نتوانست درخشش خود را تکرار کند. او در فولاد حدود 250 دقیقه فقط فرصت بازی پیدا کرد و با این‌حال یک گل و یک پاس گل را به نام خودش ثبت کرد. او مجددا نزد مجتبی حسینی رفت تا شاید درخشش خود را تکرار کند. احسان مرادیان دروازه‌بان دوم فولاد، احمدرضا جلالی، سیدمهران موسوی، سینا مریدی، محمدرضا عباسی و مهران درخشان‌مهر دیگر جداشده‌های فولاد هستند. 

احسان پهلوان و سعید آقایی دو خرید مهم نکونام برای این فصل بودند. سرمربی فولاد که پیش از این هم مهدی شیری را از لیست مازاد پرسپولیس خریده بود، نشان داده که توانایی خاصی در استفاده از بازیکنانی که عملکرد خوبی در تیم‌های دیگر ندارند، دارد. البته پهلوان بازیکن موردعلاقه یحیی گل‌محمدی بود که گفته می‌شود رقم پیشنهادی بسیار بالای فولاد به جدایی او از پرسپولیس منجر شد. نکته این است که باید دید در سیستم و تاکتیک موردنظر جواد نکونام و تفکرات دفاعی‌اش آیا احسان پهلوان می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد یا نه. جدایی آرش رضاوند که به صورت قرضی به فولاد آمده بود احتمالا نکونام را به جذب پهلوان ترغیب کرده است. سعید آقایی اما در آخرین فصل حضورش در پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و دفاع چپ قرمزها هم مانند شیری دفاع راست این تیم به در خروج راهنمایی شد. علی قربانی مهاجم سابق استقلال و مجید علیاری مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان هم به خوزستان آمده‌اند تا جای خالی پریرا را پرکنند. 

البته کار فولاد در نقل‌وانتقالات هنوز تمام نشده و حضور چند بازیکن در لیست احتمالی این تیم نشان می‌دهد که شاید در ادامه راه بازیکنان جذاب‌تری به این تیم اضافه شوند. وریا غفوری، پیام نیازمند و فرشید اسماعیلی بازیکنانی هستند که یکی یا چند تن از آن‌ها فصل بعد را با پیراهن فولاد به میدان خواهند رفت. این لیست نشان می‌دهد در شرایطی که بیشتر حواس‌ها به پرسپولیس و 3 مربی خارجی لیگ یعنی ریکاردو سا پینتو، ژوزه مورایس و قربان بردیف معطوف شده، جواد نکونام و تیمش در آرامش و سکوت در حال بستن تیم قدرتمندی برای رقابت رسیدن به جام هستند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان