//
کدخبر: ۳۵۸۹۰۹ //

صادقی: برای بازی در ورزشگاه شهید وطنی لحظه‌شماری می‌کنیم/ مطهری بادانش و کاربلد است

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت او و دیگران بازیکنان این تیم برای بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر لحظه‌شماری می‌کنند.

صادقی: برای بازی در ورزشگاه شهید وطنی لحظه‌شماری می‌کنیم/ مطهری بادانش و کاربلد است
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر صادقی در مورد تمدید قرارداد و ادامه همکاری‌اش با باشگاه نساجی گفت: از زمانی که به این تیم آمدم همه چیز برای من خوب بود و باید از مسئولان باشگاه و همچنین آقای حدادیان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که شرایط خوبی را برای بازیکنان فراهم کرده‌اند و هدف‌شان خوشحال کردن مردم مازندران و هواداران نساجی است. من بعد از پیشنهاد باشگاه نساجی، صحبت‌هایی را با مسئولان این باشگاه انجام دادم و خیلی هم زود به توافق رسیدیم و خوشحالم که دوباره با پیراهن نساجی بازی خواهم کرد.

وی درباره حضور حمید مطهری در تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: من دو سال با مطهری کار کرده‌ام. او یک مربی بادانش و کاربلد است و خوشحالم که دوباره با ایشان کار می‌کنم. مطمئناً تجربه این مربی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است و امیدوارم با کادر فنی جدید یک فصل متفاوت را رقم بزنیم. پارسال خیلی سختی کشیدیم، ولی قهرمانی در جام حذفی یک پایان شیرین را برای ما رقم زد. امیدوارم در فصل آینده هم کارهای بزرگی انجام دهیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پاسخ به این پرسش که «آیا ورزشگاه شهید وطنی برای شروع فصل جدید آماده خواهد شد؟»، اظهار داشت: اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم، ولی شنیده‌ام که مسئولان در تلاش هستند تا این ورزشگاه برای شروع لیگ آماده شود. پارسال واقعاً شرایط سختی داشتیم و در پنج شهر میزبانی کردیم. دل همه ما برای بازی در ورزشگاه شهید وطنی تنگ شده است و برای انجام بازی‌های خانگی در این استادیوم لحظه‌شماری می‌کنیم.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان