//
کدخبر: ۳۵۸۸۷۷ //

لوئیس باسات:لاپورتا فریبکار است؛ لواندوفسکی به‌درد بارسا نمی‌خورد

نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا ضمن انتقادات تند از مدیریت خوان لاپورتا، اقدام برای جذب روبرت لواندوفسکی را هم زیر سوال برد.

لوئیس باسات:لاپورتا فریبکار است؛ لواندوفسکی به‌درد بارسا نمی‌خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

روبرت لواندوفسکی که یک فصل دیگر با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد، همچنان در حال فشار وارد آوردن به مدیران این باشگاه آلمانی برای موافقت با جدایی‌اش از این تیم است و به نظر می‌رسد تا پیوستن به بارسلونا فاصله چندانی ندارد. بر اساس ادعای منابع کاتالان، انتقال روبرت لواندوفسکی 33 ساله به بارسلونا قبل از تاریخ 12 جولای(سه شنبه  21 تیر) تکمیل و نهایی می‌شود.

باشگاه بایرن مونیخ اخیراً پیشنهاد سوم بارسلونا بابت جذب لواندوفسکی را هم رد کرد، پیشنهادی که 40 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده بود. گفته می‌شود مدیران باشگاه بایرن مونیخ تنها در صورتی شروع به بررسی روند فروش لواندوفسکی می‌کنند که پیشنهادی 70 میلیون یورویی دریافت کنند.

لوئیس باسات، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در سال 2003 که در عین شگفتی مغلوب خوان لاپورتای جوان شد، معتقد است خرید لواندوفسکی تصمیم درستی از سوی مدیران باشگاه نیست :« من اگر رئیس بارسا بودم، هرگز برای جذب لواندوفسکی اقدام نمی کردم. بله، 10 سال پیش جذب لواندوفسکی منطقی و عالی بود ولی الان با یک مهاجم 33 ساله روبه‌رو هستیم.»

باسات که مدت ها در مورد مسائل بارسلونا سکوت کرده بود، در انتقاد از مدیریت لاپورتا گفت: « بارسا یک تجارت خانوادگی، مغازه خرازی یا خواربار فروشی نیست. اگر خود را با افراد کوچک احاطه کنید، در نهایت یک کوتوله خواهید شد. اگر از افراد بزرگ کنارتان استفاده کنید، تبدیل به غول می شوید. 

بارسا شرکتی است که میلیاردها یورو سوددهی دارد و اگر در بورس عرضه شود، ارزش غیر قابل محاسبه ای خواهد داشت. این نهادی است که نیاز به کار بسیار جدی دارد. وقتی تیم بدون مدیر کل باقی ماند، لاپورتا گفت که جای او را خواهد گرفت. نه، این ماموریت شما نیست آقای رئیس. شما نمی‌توانید هم رئیس تیم باشید، هم مدیر کل و..... غیرممکن است نسبت به همه امور اطلاعات کافی داشته باشید.»

باسات در پایان گفت :«لاپورتا از زبانی استفاده می‌کند که مردم می‌فهمند و دوست دارند. اهرمی برای بلند کردن موانع پیش روی بارسا(فروش حق پخش بازی ها)؟ شما چیزهایی را می فروشید که هنوز تولید نکرده اید و درآمدی از آن ندارید. لاپورتا در حال فریب هواداران است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان