//
کدخبر: ۳۵۸۵۹۵ //

برگ برنده پرسپولیس در لیگ بیست و دوم/ یحیی مرد خوشبخت این روزهای فوتبال ایران

پرسپولیس و یحیی گل محمدی این روزها برخلاف فصل قبل در زمان نقل و انتقالات، حال و روز خوبی دارند.

برگ برنده پرسپولیس در لیگ بیست و دوم/ یحیی مرد خوشبخت این روزهای فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات خریدهای بسیار خوبی را انجام داده است که در مطالب دیگر به آن پرداخته‌ایم، اما اگر بخواهیم مهم‌ترین خرید این تیم را معرفی کنیم، به علیرضا بیرانوند می‌رسیم سنگربان ملی‌پوشی که سالها درون دروازه سرخ پوشان ایستاد و توانست مقام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری به همراه این تیم کسب نماید.

اما در فصل گذشته پرسپولیس علی‌رغم حضور خط حمله بسیار قدرتمند که با 44 گل زده بهترین آمار در بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر بود، اما پاشنه آشیل این تیم، درون دروازه بود که نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و در نهایت 21 گل خورده در کارنامه این تیم به ثبت رسید .

یحیی گل محمدی که خوب می‌دانست اگر قافیه قهرمانی را در لیگ به رقیب دیرینه خود باخته تنها دلیلش تزلزل در درون دروازه بوده است، در نقل و انتقالات تابستانی به سرعت وارد مذاکره با علیرضا بیرانوند شد و او را به خدمت گرفت تا خیالش از درون دروازه راحت باشد.

 بدون تردید حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس می‌تواند برگ برنده یحیی در لیگ بیست و دوم باشد و بایستی دید و به انتظار نشست که او تا چه اندازه از این امتیاز استفاده خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان